Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam pytanie,
Np. zamówienie nr:
06b7d680-973b-11ee-932c-a379db6d46d4
Wysłane przed godziną graniczną nadania tj. 16:00, mimo to kurier jej nie odebrał tego dnia. W zestawieniu widnieje jako nie wysłana w terminie dlaczego?
Pozdrawiam serdecznie
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
@Client:117142623 Cześć. 🙂 Paczka widnieje w zestawieniu jako niewysłana w terminie, ponieważ nie została wysłana w terminie. 🙂 Oczywiście jeśli prześlesz nam potwierdzenie, że to z winy Przewoźnika nie nadałeś paczek w terminie, to wykluczymy te zamówienia z Jakości: https://allegro.pl/pomoc/kontakt
Przepraszam bo chyba się, nie zrozumieliśmy.
Paczkę nadałem w Paczkomacie przed godziną 16:00, godzina graniczna to 16:00. W "śledzeniu przesyłki" jest podana godzina nadania.
Jakie potwierdzenie jeszcze jest potrzebne skoro wynika to jasno ze śledzenia przesyłki, że została wysłana (umieszczona w paczkomacie) przed godziną graniczną.
@Client:117142623 nadanie paczki liczy się w momencie odebrania przez kuriera a nie umieszczenia w paczkomacie 🙂
Ten sam problem miałem z Zielonym Automatem, tylko tam godzina graniczna to 14:00.
Po coś są te wytyczne.
@Client:117142623 kostas11 ma rację: status paczki zmienia się na "nadana" dopiero w momencie zeskanowania paczki przez kuriera (czyli kurier musi dotrzeć do Paczkomatu, wyciągnąć paczkę i ją zeskanować).
Jeśli Przewoźnik potwierdzi, że to z jego winy paczka nie została zeskanowana o czasie, to wykluczymy te zamówienia z Jakości.
a jeśli o 8 rano zamówię odbiór i kurier do 17 nie przyjedzie to też jest moja wina? Bo kurier nie odebrał, a powinien bo podjazd był zamówiony?
@Client:117142623 To nie jest Twoja wina, ale Jakość sprzedaży jest zliczana z informacji, jakie otrzymujemy od Przewoźników (zeskanowana paczka = nadana paczka). Żaden z pracowników Allegro nie stoi pod automatami i nie spisuje odbiorów paczek przez kurierów. Trwa intensywny okres przedświąteczny, kurierom mogą zdarzać się opóźnienia. Jeśli mamy wykluczyć zamówienia z Jakości, to musisz do nas po prostu napisać z potwierdzeniem, że opóźnienie wynika z winy Przewoźnika.