anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak odbioru paczek InPost

Client:117142623
#9 Pomysłodawca#

Mam pytanie, 

Np. zamówienie nr: 

06b7d680-973b-11ee-932c-a379db6d46d4

Wysłane przed godziną graniczną nadania tj. 16:00, mimo to kurier jej nie odebrał tego dnia. W zestawieniu widnieje jako nie wysłana w terminie dlaczego?

 

Pozdrawiam serdecznie 

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:117142623 Cześć. 🙂 Paczka widnieje w zestawieniu jako niewysłana w terminie, ponieważ nie została wysłana w terminie. 🙂 Oczywiście jeśli prześlesz nam potwierdzenie, że to z winy Przewoźnika nie nadałeś paczek w terminie, to wykluczymy te zamówienia z Jakości: https://allegro.pl/pomoc/kontakt 

oznacz moderatorów

Client:117142623
#9 Pomysłodawca#

Przepraszam bo chyba się, nie zrozumieliśmy. 

Paczkę nadałem w Paczkomacie przed godziną 16:00, godzina graniczna to 16:00. W "śledzeniu przesyłki" jest podana godzina nadania. 

Jakie potwierdzenie jeszcze jest potrzebne skoro wynika to jasno ze śledzenia przesyłki, że została wysłana (umieszczona w paczkomacie) przed godziną graniczną.  

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:117142623 nadanie paczki liczy się w momencie odebrania przez kuriera a nie umieszczenia w paczkomacie 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Client:117142623
#9 Pomysłodawca#
Podany kod pocztowy: xx-xxx
znajduje się w strefie A
Nadaj paczkę w urządzeniu Paczkomat® oraz PaczkoPunkcie
lub zamów odbiór kuriera - do godziny 16:00

 

Ten sam problem miałem z Zielonym Automatem, tylko tam godzina graniczna to 14:00. 

Po coś są te wytyczne. 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:117142623 kostas11 ma rację: status paczki zmienia się na "nadana" dopiero w momencie zeskanowania paczki przez kuriera (czyli kurier musi dotrzeć do Paczkomatu, wyciągnąć paczkę i ją zeskanować). 

Jeśli Przewoźnik potwierdzi, że to z jego winy paczka nie została zeskanowana o czasie, to wykluczymy te zamówienia z Jakości. 

oznacz moderatorów

Client:117142623
#9 Pomysłodawca#

a jeśli o 8 rano zamówię odbiór i kurier do 17 nie przyjedzie to też jest moja wina? Bo kurier nie odebrał, a powinien bo podjazd był zamówiony? 

 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:117142623 To nie jest Twoja wina, ale Jakość sprzedaży jest zliczana z informacji, jakie otrzymujemy od Przewoźników (zeskanowana paczka = nadana paczka). Żaden z pracowników Allegro nie stoi pod automatami i nie spisuje odbiorów paczek przez kurierów. Trwa intensywny okres przedświąteczny, kurierom mogą zdarzać się opóźnienia. Jeśli mamy wykluczyć zamówienia z Jakości, to musisz do nas po prostu napisać z potwierdzeniem, że opóźnienie wynika z winy Przewoźnika. 

oznacz moderatorów