Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć!
Paczka z zamówienia d8eb1a00-8e9d-11ee-84c0-5fc57c71d1e5 nie została odebrana przez kuriera w terminie.
w zgłoszeniu 38189638 wysłałem 3 pytania.
1. Dlaczego przesyłka do zamówienia nie została odebrana w terminie?
2. Czy ta przesyła pogorszy skuteczność wysyłki?
3. Czy będę zmuszony zapłacić za przesyłkę która nie została odebrana w terminie?
Odpowiedź od konsultanta allegro
Widzę, że przesyłka została już odebrana.
Nie będzie konieczności ponoszenia, żadnych dodatkowych kosztów, również nie wpływa negatywnie na jakość 🙂
Koniec wiadomości
Pytanie kto kłamie?
pobrałem raport z zakładki skuteczność wysyłki ta konkretna paczka widnieje: Czy wysyłka w terminie? NIE
kłamie raport czy konsultant?
ponawiam pierwsze pytanie Dlaczego paczka nie została odebrana? widzę, że dzisiaj kurier ją zabrał a powinien wczoraj. Pytanie dlaczego?
ponawiam trzecie pytanie mam płacić za przesyłkę której nie odbieracie w terminie?
Czekam na odpowiedź.
@Client:117142623 Cześć. 🙂 Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Jeśli usługa nie została wykonana w terminie, to jak najbardziej możesz złożyć reklamację przez formularz kontaktowy (https://allegro.pl/pomoc/kontakt).
Jeśli chodzi o Jakość sprzedaży, to zgłoszę konieczność wykluczenia tego zamówienia z Jakości i wrócę do Ciebie z potwierdzeniem.
OK czekam,
@Client:117142623 Wynik z wykluczeniem będzie widoczny po nocnym przeliczeniu 🙂
Dzień dobry,
niestety ponownie klient zdecydował się na dostawę Allegro One Box
db3577f0-aa64-11ee-adb9-4991025153e7
1. Dlaczego przesyłka do zamówienia nie została odebrana w terminie?
2. Czy ta przesyła pogorszy skuteczność wysyłki?
3. Dlaczego nagminnie nie odbieracie Państwo przesyłek?
@Client:117142623 przesyłka została nadana wczoraj i dzisiaj została dostarczona na magazyn przewoźnika. Numer przesyłki został dodany w terminie, natomiast dostawa jest opóźniona i będzie to widoczne w Jakości sprzedaży. Mogę poprosić o wykluczenie tego zamówienia, poproszę o informację, czy chcesz, aby zamówienie zostało wykluczone?
Reklamację dotyczącą ogólnego działania tej metody dostawy możesz zgłosić za pomocą formularza.
Tak chcę ją wykluczyć, oraz oczekuję na odpowiedź dlaczego paczki nie są odbierane w terminie. To nie jest pierwszy raz.
I właśnie dlatego nie korzystam z allegro one
@Client:117142623 dziękuję, przekazałam to zamówienie do wykluczenia ze statystyk, a jeśli chcesz złożyć reklamację na brak odbiorów przesyłek to skorzystaj proszę z formularza, który wskazała wyżej Monika.
i ponownie.
zamówienie nr: e393d213-ce82-11ee-8580-9dcd8e132032
przesyłka kolejny raz nie odebrana w terminie przez kuriera. pomimo, że została nadana parę minut po godzinie 11
Proszę ją wykluczyć
@Client:117142623 dzięki, już działam w tej sprawie.
Widzę że administratorzy forum mogą więcej niż doradcy z czatu. Ja w takim razie również poproszę o wykluczenie z mojej jakosci sprzedazy 3 przesyłek Allegro One Box, nie odebranych w terminie przez kuriera. Sprawa tyczy się przesyłek że zgłoszenia nr "39940814". Wasz partner logistyczny od 2 tygodni nie dał odpowiedzi na to zgłoszenie. Rozmawiałem z kurierem i twierdzi ze nikt w firmie nawet nie poruszył z nim tego tematu. Rok temu miałem taką samą sytuację z inpostem i na odpowiedź do tego zgłoszenia czekam do tej pory 😀
@w_kiwi@ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
I ponownie,
Zielony automat DPD działa ok, a UPS tragedia:
44377230-8e35-11ef-8bb2-b55ee09902a 8
158b6920-855f-11ef-99fa-cb958c78b3c8
768905a0-8ac0-11ef-b890-a7a79bb8f571
Oraz o dziwo InPost miał problem z paczkomatem przez 2 dni
fedc73a0-814d-11ef-bc01-1f9aee75f1aa
881f31d0-812a-11ef-b745-f5b6c8c6b359
579a3a61-8165-11ef-9f82-c7511bc4cf18
proszę o wykluczenie
Pozdrawiam
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
@Client:117142623 poprosiłam o wykluczenie tych zamówień.