Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Czy można prosić o pomoc i reakcję w wątku reklamacyjnym - 39775980. Reklamacja została rozpatrzona po terminie a dodatkowo zaproponowane rozwiązanie jest nieadekwatne do sytuacji. (darmowe wyróżnienia, które de-facto dodatkowo obciążają sprzedaż większą prowizją). Odpowiedzieliśmy na te przeterminowaną odpowiedź i przez 14 dni brak reakcji pracownika.
Czy mogę Was prosić o pomoc w tej trudnej dla Nas sytuacji ?
@noku-pl a czego dotyczyła reklamacja?
Błędnej pomocy ze strony pracowników Allegro skutkującej blokadą sprzedaży na Allegro Czechy przez cały dzień.
@noku-pl nie mogę podważyć decyzji osoby rozpatrującej reklamację. Poprosiłam o jak najszybszą odpowiedź w prowadzonej sprawie, poczekaj proszę na wiadomość od nas.
A ta osoba jest nieomylna, wyrocznią to wiemy!
Poprosiła Pani czy nie bo to tej pory nie ma odpowiedz.
Przypominam , minęło ponad 2 tygodnie od odpowiedzi po terminie na reklamacje.
Bardzo prosimy o pomoc!
@noku-pl Ponownie poprosiłam odpowiedni zespół o pilną odpowiedź dla Ciebie.
Czy mogę Cię prosić o bardziej konkretną pomoc?
Sprawa jest poważna a to rozwiązanie nie jest ani sprawiedliwe ani pomocne?
Czy jesteś w stanie coś zdziałać? 🙂 Może warto pomóc i zrobić dobry uczynek ? 🙂
@noku-pl ,, dobry uczynek ?,, weno!!! , piłem akurat kawę jak czytałem Twój wpis , dobrze ,że miał kto w plecy klepnąć .
@noku-pl Niestety my nie zajmujemy się reklamacjami, nawet nie mamy takiej możliwości. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, możesz je przedstawić w prowadzonej sprawie mailowej.
A korektami rachunku, regulaminem, prowizjami?
W tej sprawie jesteście w stanie pomóc ?
Proszę @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ o odpowiedź na wskazane pytanie.
@noku-pl prowadzisz już korespondencję e-mailową w tej sprawie z osobami decyzyjnymi.
My na forum nie jesteśmy w stanie pomóc w tej sprawie.