anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak odpowiedzi na zgłoszenie problemu z dostawą

accadia
#13 Ambasador

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

[edycja]

Od sprzedajacych wymagacie odpowiedzi w 24h, a dla siebie wprowadzacie  standardy nie do zaakceptowania!!!!!!!

sprawa dotyczy zamowienia 6d848320-6f90-11f0-a2b8-01925584fd95 oraz Waszej zajeistej uslugi Allegro Delivery (DHL).


Kurier odebral od nas paczke 4 sierpnia - nastepnego dnia powinna byc doreczona - i do tej pory nikt nie wie co sie z nia dzieje... malo tego - jestesmy totalnie ignorowani przez Waszych pracownikow. 

 

Zgloszenie z prosba o pomoc w tej sprawie zostalo wyslane 9 sierpnia - dzien pozniej otrzymalismy odpowiedz, ze nic nie wiecie na ten temat i bedziecie wyjasniac - I NASTALA CISZA PERMANENTA. [edycja]

Malo tego - w dniu 12.08 wyslalem ponownie przypomnienie w tej sprawie, natomiast dni 13.08 zlozylem nowe  zgloszenie  - I ZGADNIJCIE - TOTALNA CISZA!!!!

Mamy dzisiaj 14.08, godzina 22:00 - ani my ani kupujacy nie wie co sie dzieje z paczka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jednoczesnie poprosilem, zebyscie poinformowali kupujacego, ze to nie nasza wina, lecz Waszej [edycja]uslugi Delivery, ktora reklamujecie, ze ponosicie odpowiedzialnosc na kazdym etapie jej realizacji, a okazuje sie ZE TO JEDNO WIELKIE [edycja]

Jest tutaj ktokolwiek  w stanie mi z Was pomoc?

 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

lewgorzkowski
#12 Orędownik

@accadia przerabiałem ten temat, oni Ci będą odpisywać w zgłoszeniu, że nie wiedzą gdzie jest paczka i nie mogą zlokalizować, po iluś tam kolejnych dniach napiszą Ci, że paczka zaginęła i musisz złożyć reklamację. Jak mi to napisali to się okazało, że doslownie na drugi dzień paczka zostala doręczona do klienta. Więc tylko udają, że szukają. Nieraz "cały zespół".  Również paczka może do ciebie wrocić po miesiącu. Tak naprawdę nie wiadomo. Została prawdopodobnie gdzieś przełożona na sortowni nie tam gdzie trzeba i musisz liczyć na cud, że jakiś pracownik na nią trafi... Najgorsze, że oczywiście klient czeka...

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@accadia Widzę, że wczoraj otrzymałeś odpowiedź mejlową. Rozumiem, że sprawa jest pilna, ale często wyjaśnienie co dzieje się z paczką zajmuje wiecej czasu. Zapewniam, że doradcy zajmują się Twoim zgłoszeniem.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

accadia
#13 Ambasador

@nat_not 

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

 

Czy Wy jestescie powazni? Mijaja kolejne dni i nie mam zadnych informacji na temat zaginonej paczki - na dodatek z kupujacym nikt sie nie kontaktowal, bo jak to napisal Wasz konsultant "nie ma takiej potrzeby"

oznacz moderatorów

pecela
#19 Nestor ⭐

@accadia 

Tutaj terminy reaguje regulamin  Allegro Delivery oraz ustawa prawo pocztowe wraz z rozporządzeniami do niego.

I tak. Jeżeli chodzi o termin doręczenia, to zgodnie z regulaminem Allegro Delivery, przewoźnik ma trzy dni robocze na doręczenie przesyłki pod warunkiem nadania do godziny granicznej.

Jeżeli chodzi o zaginięcie przesyłki, to zgodnie z regulaminem, za zaginioną uznaje się przesyłkę, która nie została doręczona lub przekazana do punktu odbioru w ciągu 30 dni od dnia nadania. Zgłoszenie z tytułu zaginięcia można zgłosić nie wcześniej niż następnego dnia po upływie tego terminu (§ 6 ust 2 pkt 3 rozporządzenia w sprawie reklamacji usługi pocztowej). Od tego dnia przewoźnika ma 30 dni na odpowiedź (§ 9 ust 1 rozporządzenia). 

oznacz moderatorów