anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak odpowiedzi wskaźnik w dół ale po 10 dniach ???

MAMY ROZWIĄZANIE!
kkowalczyk4
#10 Popularyzator#

Opisuje ku przestrodze, klient kupił ode mnie przedmiot w sierpniu, korespondencja przed zakupem ( terminowe odpowiedzi ) , tydzień po zakupie poprosił o fakturę. Dodaliśmy przez system allegro.  Po 10 dniach poziom odpowiedzi na wiadomości klientów spadł, szukam szukam nie widzę o co chodzi, okazuje się że allegro znalazło sobie swój algorytm ....  i że klient prosząc o fakturę , zadał pytanie o ofertę a nie o zakup i nie zrobił tego przez centrum wiadomości tylko przez zakupy, dlatego też poziom odpowiedzi spadł. Tylko pytam się dlaczego nie spadł po 24h od braku odpowiedzi a dopiero po 10 dniach ? dlaczego nie otrzymałem wiadomości po 26 sierpnia że wiadomość oczekuje na odpowiedz, czy to moja wina że klient nie otworzył centrum wiadomości ?  tak nas robicie 🙂 @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9
mdrogeria
#21 Demiurg#

@kkowalczyk4 Pytanie od klienta masz w skrzynce e-mail jak również w CW , jeśli w obydwóch panelach masz porządek to na prawdę trudno wiadomość przegapić .

oznacz moderatorów
kkowalczyk4
#10 Popularyzator#

ja to wiem , ale nie w tym konsensus , a w tym czemu po 10 dniach dopiero okazuje się że nie odpowiedziałem ze kolejną wiadomość w już rozpoczętej konwersacji.  jak nie odpowiesz w ciągu 24h to lecą Ci statystyki a nie dopiero po 10 dniach...

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@kkowalczyk4 musiło to być nowe pytanie , w rozpoczętej konwersacji istotna jest tylko jedna Twoja odpowiedź 

a na drugie pytanie odpowiedzą  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
kkowalczyk4
#10 Popularyzator#

Mi w centrum wiadomości wyświetliło się jako kontynuacja tej konwersacji z tym że z nagłówkiem pytanie o ofertę nie zrobiło mi nowego wątku

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@kkowalczyk4 wyjaśniam to, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź! 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@kkowalczyk4 wracam z informacjami w sprawie. Odpowiedzi badamy dla pary klient-sprzedający za ostatnie 30 dni, jeżeli wcześniej mieliście jakieś pytanie od tego kupującego i odpowiedzieliście na nie, a potem po 10 dniach kolejne, to w momencie upływu 30 dni od tego pierwszego przestało ono być liczone i zaczęliśmy sprawdzać, czy na te drugie była odpowiedź. 
To spowodowało, że jakość w tej mierze spadła dopiero po czasie. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
kkowalczyk4
#10 Popularyzator#

@la_nika nie wierzę 😕 badacie codziennie poziom odpowiedzi za ostatnich 30 dni, i jeśli otrzymaliśmy drugie pytanie w tej konwersacji o ofertę 26.08 to nie odpowiadając na nie w ciągu 24h , poziom odpowiedzi na pytania klientów poszedł by w dół 28.08 lub 29.08 , tym czasem poszedł w dół 06.09. aha, dodam jeszcze że mam pościągane raporty z września i na żadnym z nich oprócz raportu za 05.09 nie widnieje pozycja że wiadomość w tej konkretniej sprawie nie została udzielona, zachodzi więc podejrzenie że z premedytacją ktoś ingerował z statystyki. Drugie pytanie dlaczego nie otrzymaliśmy wiadomości " Wiadomość oczekuje na odpowiedz " wtedy na pewno byśmy takiej odpowiedzi udzielili, naprawdę w obliczu tak koronnych argumentów z całym szacunkiem ale twoja opowiedz mi uwłacza...

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@kkowalczyk4 już wyjaśniam jak to wygląda.
6 sierpnia otrzymałeś pytanie, na które odpowiedziałeś, minęło 30 dni i to pytanie "wypadło z okienka", od tego dnia oceniamy następne pytanie, które się mieści w oknie 30 dniowym, a takie było 25.08 o 13:29 z informacją o braku faktury. 
Otrzymałeś powiadomienie na temat tej wiadomości, które otworzyłeś. 
Rozumiem, że czekałeś na wiadomość z przypomnieniem o tej wiadomość, którego nie wysłaliśmy, ponieważ gdy wiadomość została wysłana, nie była brana pod uwagę w statystykach. Jest to wyjątkowy przypadek i dlatego postanowiliśmy wykluczyć to pytanie ze statystyk, jednak zaznaczam, że jest to jednorazowa sytuacja, ponieważ byłeś świadom tej wiadomości i powinieneś był na nią odpowiedzieć. Poprosiłam już o wykluczenie, więc wkrótce ta wiadomość nie będzie się wliczać do statystyk. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
kkowalczyk4
#10 Popularyzator#

dziękuję, za uznanie sytuacji za wyjątkową. Proponuje poprawić w systemie aby nie było podobnych niejasności . Dziękuję @la_nika , mam nadzieję że usunięcie nie będzie trwało zbyt długo.  PS. mam tu precedens 🙂 zapiszemy w firmie ten dzień na duużej tablicy 🙂

oznacz moderatorów