Brak opcji "przesyłka odebrana"
![G-Tronikpl G-Tronikpl](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
G-Tronikpl
#8 Zapaleniec#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
12-01-2024
23:06
Witam,
Z powodu gabarytów zamówionego przeze mnie przedmiotu, sprzedawca nadał innym kurierem. Powoduje to brak możliwości zaznaczenia "przesyłka odebrana", spadek jakości sprzedaży itd. Pytam na przyszłość, bo też sprzedaję.
Co w takim przypadku może zrobić kupujący/sprzedawca?
Pozdrawiam
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
LEW433
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
12-01-2024
23:07
Napisać do Allegro i pokazać ze nadana i odebrana a pominą to w jakości albo zmienią.
oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
13-01-2024
06:36
@G-Tronikpl należy poprawnie importować dane kupującego (e-mail ( lub ręcznie wstawić numer listu przewozowego w zamówieniu.
oznacz moderatorów