anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak płatności oraz zerowy kontakt

MAMY ROZWIĄZANIE!
tomessi
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry, można sprawdzić tego kupującego Agnieszka (Klavdvvvs) wydaję mi się, że to jakiś żart z zakupem itp. Zero kontaktu z kupującym. 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Do takich "żartów" musisz się przyzwyczaić ,kupujący stają się coraz bardziej "dowcipni".

oznacz moderatorów
tomessi
#1 Nowicjusz#

Rozumiem, właśnie dostałem info od tego kupującego.

"prosze anulowac"

"po pierwsze nie nacisnelam przycisku zamawiam, sprawdzalam tylko metody platnosci" 

 

Rozumiem, że teraz mam czekać 5 dni aby ogłoszenie znowu się pojawiło?

 

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@tomessi Z kontem wszystko jest okej. Nie mam uprawień, żeby przekazać Ci więcej informacji. Natomiast widzę, że sprzedaż miała miejsce na Lokalnie - tam kupujący ma 5 dni na opłacenie zakupu. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów
tomessi
#1 Nowicjusz#

Rozumiem dzięki za pomoc, ale ten kupujący anulował ten zakup jak to napisałem post wyżej. 

 

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@tomessi Oj, wybacz. Miałam otwarte okienko odpowiedzi i nie zaktualizowała mi się strona - nie widziałam komentarza wyżej. 

Możesz wystawić ogłoszenie od razu korzystając z opcji "wystaw podobne". Pamiętaj, aby po upływie 5 dni wyłączyć "pierwotne ogłoszenie" - otrzymasz odpowiednie powiadomienie mailowe w tej sprawie. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów