Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Dlaczego znowu allegrowy kurier nie przyjechał?
Nr zlecenie: 14275471
Przynajmniej raz w tygodniu taka sytuacja ma miejsce, proszę o informację dlaczego taka sytuacja ma ciągle miejsce?
@Qwin_sklep Wyjaśniam Twoje zgłoszenie z odpowiednim zespołem. Proszę Cię o chwileczkę cierpliwości.
I znowu odpisze Pani formułkę w której przeprosi za brak podjazdu itp
Jeśli byłoby to sporadyczne - nie ma problemu, ale chyba zdaje sobie Pani sprawę, jaki to wprowadza kłopot dla sprzedawcy?
Klienci są bardzo wkurzeni, bo wybierają WASZE ALLEGRO DOSTAWA JUTRO i liczą na dostawę dnia kolejnego. Tak się nie dzieję, po pierwsze zlecenie zrobione kurier nie przyjechał - złożone reklamację (oczywiście odrzucone) bo w regulaminie przewoźnika np: DPD nie ma informacji że kurier musi odebrać przesyłkę jak również czas realizacji przewoźnika ( w tym przypadku dostawa jutro - to już wymysł allegro, żaden przewoźnika nie gwarantuję w swoim regulaminie zwykłej dostawy kolejnego dnia.
@Qwin_sklep Bo takie są standardy. I jest właśnie tak, jak piszesz. Co najmniej raz w tygodniu nie przyjeżdżają. Nie odbierają też paczek z automatów, albo odbierają za wcześnie.
Może Allegro weźmie się porządnie za przypilnowanie firm kurierskich, z którymi każe nam współpracować?
Kurierzy robią co chcą i albo przyjeżdżają później albo wcale. Kupujący i sprzedający mają z tego tytułu problem, ale nie Allegro i nie firma kurierska.
Obecnie Allegro każe nam zgłaszać każdy taki przypadek. No i zaczyna się kontrola zainicjowana przez sprzedających, którzy i tak mają sporo na głowie, chociażby aktualizację ofert pod kątem GPSR.
Szanowni pracownicy Allegro, powinniście wziąć na siebie odpowiedzialność za wszelkie sprawy związane z nieterminową realizacją zamówień z winy narzuconych nam firm kurierskich.