anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak podsumowania kosztów podczas wystawiania

RAPID-FOX
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry, 

Od 2 dni nie wyświetla się podsumowanie kosztów podczas wystawiania oferty, w dole strony jest informacja coś poszło nie tak  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  proszę o informację czy problem jest globalny czy tylko u mnie pozdrawiam 

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@RAPID-FOX Cześć. Sprawdziłam to u siebie i podsumowanie kosztów bez problemu się wyświetla. Nie spotkałam się też z innymi zgłoszeniami tego problemu, dlatego w pierwszej kolejności wyczyść pliki cookies, zaktualizuj przeglądarkę i zweryfikuj, czy wtyczki w Twojej przeglądarce (typu blokery reklam) nie zaburzają działania serwisu.  

Zrzut ekranu 2023-04-7 o 09.50.28.png

Jeśli problem wciąż będzie występował, to prześlij mi zrzuty ekranu z włączonym narzędziem deweloperskim w przeglądarce (zazwyczaj uruchamiany z klawisza F12 w Chrome), wejścia w niej w zakładkę console (konsola) i wtedy wysłania zrzutów krok po kroku z tego, co robisz. Na zrzutach muszą być widoczne elementy takie jak całe okno przeglądarki wraz z paskiem adresowym. 

oznacz moderatorów

RAPID-FOX
#8 Zapaleniec#

c1.png

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@RAPID-FOX Dziękuję, ale żeby zgłosić tę sprawę do Działu Technicznego na zrzucie musi być widoczny pasek URL, data oraz godzina, czyli całe okno przeglądarki

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@RAPID-FOX  u nas taki komunikat sie pojawia kiedy jesteśmy na jednym koncie a próbujemy zrobić jakieś działania z ofertą wystawioną na koncie powiązanym. Z reguły jest to wtedy kiedy próbujemy łączyć z katalogiem.

W takiej sytuacji po przelogowaniu na drugie konto można wszystko spokojnie zrobić.

Przynajmniej u nas tak jest.

Przy wystawianiu i wznawianiu ofert nie ma problemu. wystepuje on jedynie przy działaniach związanych z katologiem produktów.

oznacz moderatorów

puchacz-net
#8 Zapaleniec#

cxz.jpg

Co zrobić z takim błędem ?

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@puchacz-net Pozwoliłam sobie połączyć Twój wątek z innym, ponieważ takie zgłoszenie się już dzisiaj pojawiło i chciałabym to wyjaśnić. 

Poproszę Cię o przesłanie zrzutów ekranu z otwartą konsolą, zgodnie z instrukcjami w mojej wypowiedzi powyżej (czyli z widocznym całym oknem przeglądarki). Zgłoszę to do Działu Technicznego i poszukamy przyczyny. 

oznacz moderatorów

puchacz-net
#8 Zapaleniec#

błądallegro.jpg

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@puchacz-net Dziękuję bardzo! Zweryfikujemy tę sprawę i wrócę tutaj z odpowiedzią. 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@puchacz-net @RAPID-FOX Nie udało nam się powtórzyć tego błędu, wciąż szukamy przyczyny. Czy możecie przesłać mi zrzuty ekranu kolejno wykonywanych czynności od przejścia do formularza wystawiania? 

oznacz moderatorów

puchacz-net
#8 Zapaleniec#

Póki co błąd nie występuje.

Pozdrawiam

oznacz moderatorów