Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Od 2 dni nie wyświetla się podsumowanie kosztów podczas wystawiania oferty, w dole strony jest informacja coś poszło nie tak @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ proszę o informację czy problem jest globalny czy tylko u mnie pozdrawiam
@RAPID-FOX Cześć. Sprawdziłam to u siebie i podsumowanie kosztów bez problemu się wyświetla. Nie spotkałam się też z innymi zgłoszeniami tego problemu, dlatego w pierwszej kolejności wyczyść pliki cookies, zaktualizuj przeglądarkę i zweryfikuj, czy wtyczki w Twojej przeglądarce (typu blokery reklam) nie zaburzają działania serwisu.
Jeśli problem wciąż będzie występował, to prześlij mi zrzuty ekranu z włączonym narzędziem deweloperskim w przeglądarce (zazwyczaj uruchamiany z klawisza F12 w Chrome), wejścia w niej w zakładkę console (konsola) i wtedy wysłania zrzutów krok po kroku z tego, co robisz. Na zrzutach muszą być widoczne elementy takie jak całe okno przeglądarki wraz z paskiem adresowym.
@RAPID-FOX Dziękuję, ale żeby zgłosić tę sprawę do Działu Technicznego na zrzucie musi być widoczny pasek URL, data oraz godzina, czyli całe okno przeglądarki.
@RAPID-FOX u nas taki komunikat sie pojawia kiedy jesteśmy na jednym koncie a próbujemy zrobić jakieś działania z ofertą wystawioną na koncie powiązanym. Z reguły jest to wtedy kiedy próbujemy łączyć z katalogiem.
W takiej sytuacji po przelogowaniu na drugie konto można wszystko spokojnie zrobić.
Przynajmniej u nas tak jest.
Przy wystawianiu i wznawianiu ofert nie ma problemu. wystepuje on jedynie przy działaniach związanych z katologiem produktów.
Co zrobić z takim błędem ?
@puchacz-net Pozwoliłam sobie połączyć Twój wątek z innym, ponieważ takie zgłoszenie się już dzisiaj pojawiło i chciałabym to wyjaśnić.
Poproszę Cię o przesłanie zrzutów ekranu z otwartą konsolą, zgodnie z instrukcjami w mojej wypowiedzi powyżej (czyli z widocznym całym oknem przeglądarki). Zgłoszę to do Działu Technicznego i poszukamy przyczyny.
@puchacz-net Dziękuję bardzo! Zweryfikujemy tę sprawę i wrócę tutaj z odpowiedzią.
@puchacz-net @RAPID-FOX Nie udało nam się powtórzyć tego błędu, wciąż szukamy przyczyny. Czy możecie przesłać mi zrzuty ekranu kolejno wykonywanych czynności od przejścia do formularza wystawiania?
Póki co błąd nie występuje.
Pozdrawiam