Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Bardzo proszę o informację dlaczego Allegro pozwala kupującym podawać zagraniczne numery telefonu, a do nadania InPost wymaga polskie. Proszę o informację jak mam nadać zamówienie nr: ec33bbc2-bc6b-11ee-bab5-37227c4aac6c ???? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Klientka nie odpisuje od 27 stycznia na moją wiadomość poprzez Centrum Wiadomości Allegro, na sms-a także, telefonu również nie odbiera
Przyłączam się do postu. Też mam kilkanaście takich zamówień i na prośbę o polski numer (potrzebny do Inpost) dostaję obelgi, że inni mogą nadać... Dziwne, bo inni na pewno nie nadadzą na niepolski numer.
@AQUASYSTEMS pewnie wpisują cokolwiek lub system obcina do 9 cyfr 🙂 a klienci odbierają na podstawie kodu QR z maila 😄
@winnyrumcajs2 wpisz numer obcięty do 9 cyfr i napisz mu żeby odebrał se na podstawie kodu QR z maila lub podał numer telefonu XXX XXX XXX przy odbiorze na podstawie kodu 😄
@winnyrumcajs2 Nie możemy zablokować zagranicznych numerów telefonów. Formularz danych kontaktowych jest uniwersalny dla wszystkich metod dostawy. Poproszę odpowiedni zespół o podjęcie kontaktu z klientem w tej sprawie.
Jeśli z przyczyn niezależnych od siebie nie będziesz mógł nadać zamówienia lub będzie ono nadane po terminie, będziemy mogli je wykluczyć z jakości sprzedaży.
@w_kiwi tu nie chodzi o blokowanie, czemu Wasz system nie weryfikuje czy numer jest poprawnym przy wyborze paczkomatów, wystarczy komunikat "proszę podać polski telefon"
@w_kiwi dokładnie, jeśli klient poda w formularzu zamówienia inny numer niż wymaga tego przewoźnik to odbiorca podczas wyboru formy dostawy powinien mieć do wyboru tylko tych przewoźników którzy taki numer akceptują.
Każda inna platforma, a nawet sklepy z darmowym oprogramowaniem mają taką funkcję w gratisie, trudno przewidzieć dlaczego programistów z Allegro, prosty formularz przerasta.
Ja w takich sytuacjach, zwykle wpisuję swój nr telefonu (ten sam co nadawcy), i można klientowi przesłać SMS kod odbioru.
Kolejne przypomnienie temu zespołowi nie zaszkodzi 🤣
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Czy Pani sugestie coś zmieniły w tym obszarze? Proszę ponownie zgłosić do zespołu, że nadal kupujący ma możliwość zakupu bez polskiego nr telefonu. Dlaczego, przez źle działający system kupujący musi tracić czas na kontakt z Wami i wysyłać prośby o wykluczenie z tego powodu?
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ problem nadal nie został rozwiązany a mija prawie rok, można prosić o zgłoszenie problemu do działu ekspertów i naprawienie błędu który istnieje od zawsze ?
Kolejny raz mam problem z taką sytuacją, konsultanci pomimo zamówionych rozmów nie dzwonią, czaty zajęte. Jak mamy jako sprzedający się z Wami kontaktować?
Proszę o interwencję w sprawie zamówienia
@JUSMAG_com Zamówienie będziemy mogli wykluczyć ze statystyk jakości sprzedaży dopiero w momencie, gdy termin nadania minie (będzie opóźnione). Wtedy proszę o ponowny kontakt w tej sprawie.
i to jest cała pomoc ?
@JUSMAG_com Jasne, dzięki za sugestię. Skieruję ją do zespołu odpowiedzialnego za ten obszar. konsultacje trwają rok już,
a może, podkreślam może, inpost by zadziałał..
jeśli allegro nie potrafi, to może inpost jednak były w stanie wysyłać sms'y na numery zagraniczne
InPost wysyła do innych krajów, więc ma możliwości.