Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Dostałam przedziwną wiadomość i nie wiem jak mam to rozumieć?
My obsłużymy reklamacje logistyczne, a Tobie zostanie więcej czasu na sprzedaż i rozwijanie biznesu!
My obsłużymy reklamacje logistyczne, a Tobie zostanie więcej czasu na sprzedaż i rozwijanie biznesu!
Ktoś się pomylił!🙄
@Health___Beauty Czy możesz doprecyzować, jak mogę Ci pomóc? Kupujący zgłosił nam, że nie otrzymał przesyłki, dlatego otrzymałaś powyższą wiadomość.
@w_kiwi Co to znaczy nie otrzymał przesyłki? Paczka była wydana do doręczenia, a potem nagle „brak przesyłki”? Jak mam to rozumieć?
i dlaczego kupujący kontaktuje się z Allegro a nie ze sprzedawcą?
A kupujący już się kontaktuje i ....dyskutuje?
@milka1234567890 Kupujący się nie kontaktował w żaden sposób, po otrzymaniu tej wiadomości oczywiście napisałam ale póki co zero odpowiedzi.
Więc należy poczekać raczej.
@w_kiwi Nie bardzo rozumiem, czemu sprzedawca w takiej sytuacji ma od razu zwracać środki lub wysyłać ponownie towar. A co jeśli kupujący odebrał tą przesyłkę, ale próbuje uzyskać coś więcej? Co jeśli reklamacja na zaginięcie zostanie rozpatrzona negatywnie przez Allegro?
@drekenzes To jest jedynie sugestia "wyjaśnij sprawę bezpośrednio z kupującym i wspólnie ustalcie dalsze kroki".
@Health___Beauty złóż reklamację i napisz do kupującego że ma czekać, na dziś nie wiadomo czy paczka została odebrana i jest próba wyłudzenia, czy faktycznie coś namieszał kurier i nie włożył paczki, a jak się znajdzie może zostać doręczona i będziesz się bujać z odzyskaniem kasy, lub paczki 😞
Cały ten status jest podejrzany, brak otwarcia skrytki, mam wrażenie że allegro manipuluje jak klient zgłasza brak paczki od razu usuwa paczka odebrana 😞