anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak statusu przesyłki z czym to jest związane?

Zdrowieszlachetn
#7 Wielbiciel#

Brak statusu przesyłki z czym to jest związane?

Działam na zasadzie dropa - baselinker przerzuca nr przesyłki inpost do allegro i na tym koniec , nie ma status przesyłki jak na załączonym obrazku,

W czym jest problem?

Zdrowieszlachetn_0-1748523555154.png

 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @Zdrowieszlachetn. Którego zamówienia dotyczy ta sprawa? 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Zdrowieszlachetn
#7 Wielbiciel#

Witam

Właśnie chodzi o to że na wszystkich zamówieniach. 

Nr przesyłki jest nadany  , ale nie da się śledzić tej przesyłki 😞

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@Zdrowieszlachetn podaj proszę przykładowy nr zamówienia.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

Zdrowieszlachetn
#7 Wielbiciel#

nr zamówienia  75f66770-3e4a-11f0-8608-6be8c57b046a

dotyczy to wszystkich moich zamówień , 

 

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Zdrowieszlachetn upewnij się proszę, czy prawidłowo dodajesz adres mailowy. W tym artykule znajdziesz więcej informacji, o tym jak poprawnie nadawć przesyłki.

Daj proszę znać, czy problem występuje też mimo podania adresu e-mail zgodnie z instrukcją z artykułu. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Zdrowieszlachetn
#7 Wielbiciel#

witam

Sprawa wygląda tak że ja nie nadaje przesyłki samodzielnie tylko nadaje go hurtownia z którą współpracuje i następnie numer przesyłki jest pobierany przez allegro , gdzie ja już nie mam możliwości podmiany 

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @Zdrowieszlachetn. Aby statusy były poprawnie przekazywane do Allegro, hurtowania powinna nadawać przesyłki w menadżerze paczek, po zintegrowaniu konta InPost z kontem Allegro.
Podczas generowania etykiet do zamówień należy upewnić się, że dodawane są maskowane adresy mailowe - zgodnie z tym co napisała wcześniej Sandra. W innym przypadku statusy zamówień nie będą aktualizowane w naszym systemie. 

Jeśli Twoja hurtownia generuje przesyłki w inny sposób, to statusy mogę się nie zaciągać do przesyłek i w wyniku spada Twoja jakość sprzedaży. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów