Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
we wtorek pokazuje mi sprzedaż zerową na każdym koncie ??
@mikeza bo wczoraj nie był sprzedaży, by najmniej u mnie 😄
bynajmniej =/= przynajmniej
@mikeza Możesz przesłać zrzut ekranu? Przekażę tę sprawę do konsultacji.
Potwierdzam. W allegro analitycs pokazuje normalnie wczorajszą sprzedaż natomiast w zakładce "moja sprzedaż" w sc wczorajszy dzień pokazuje zero
proszę bardzo @nat_not , wtorek pusto
@mikeza Dziękuję. Konsultuję tę sprawę.
@nat_not tak. teraz jest w porządku
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ dzisiaj powtórka z rozrywki, ponownie brak sprzedaży z poprzedniego dnia, słupki pokazują zero.
Cześć, @mikeza. Przepraszam za utrudnienia. Proszę, podeślij zrzut ekranu. Sprawdzimy to.
to samo co tydzień temu
@mikeza, problem jest nam znany i pracujemy nad rozwiązaniem. Przepraszam za utrudnienia.
Witam. Ja mam pytanie odnośnie punktacji w panelu jakości sprzedaży. Nie mam dodanych punktów za szybką wysyłkę oraz za wysyłkę w terminie... Rozmowę mam dopiero ustaloną na sobotę więc chciałbym to wyjaśnić wcześniej jeśli to możliwe... Dodam, że gdy tylko nie wysłałem jednej paczki na czas to allegro zabrało mi od razu punkty w zeszłym tygodniu... Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam 😉
Cześć, @idoma_toys. Już zajmuję się tym tematem i niedługo wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
Hej, @idoma_toys. Patrząc na wczorajsze wyniki - 18 na 93 zamówienia zostały wysłane zgodnie z założeniami szybkiej wysyłki co daje 3 punkty za każdy procent = 57 punktów. Nie ma tu rozbieżności. 29.10 miałeś kilka zamówień nadanych 30.10, co wpłynęło na ten wskaźnik. Nie potwierdzam błędu w sposobie przeliczania punktów w jakości sprzedaży.