anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

brak towaru w zakładce zamówienia

MAMY ROZWIĄZANIE!
prezento-grzes
#11 Animator#

Witam ,dostałem przed chwila na pocztę informacje o zamówieniu. Nie widać go w zakładce zamówienia  .Czekać co robić w takiej sytuacji ?>

Pozdrawiam 

oznacz moderatorów
43 ODPOWIEDZI 43
artur198613
#11 Animator#

U mnie ta sama sytuacja

oznacz moderatorów
Pasiontech
#7 Wielbiciel#

U nas to samo, jest chyba jakiś problem po stronie allegro.

oznacz moderatorów
kzprk
#9 Pomysłodawca#

U mnie to samo - ma na email informacje o dwóch zamówieniach a na stronie https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zamowienia/ mam najmłodsze z wczoraj.

oznacz moderatorów
kzprk
#9 Pomysłodawca#

API też leży, bo nie widać nowych zamówień na stronie https://wysylam.allegro.pl i w BaseLinker.

oznacz moderatorów
BMDOUBLE
#7 Wielbiciel#

Witam. Na emaila przychodzą powiadomienia o zakupie, w finanse ksiegują sie wpłaty klientów, a w zakładce moje zamówienia brak zamówień!! Co robić?

oznacz moderatorów
SZMIGIEL_DACHY
#9 Pomysłodawca#

Na skrzynkę mailową powiązaną z moim kontem przyszły maile o kupionych przedmiotach i wyborze rodzaju zapłaty. Nie mam jednak tego zamówienia w sekcji: https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zamowienia/ (minęło ponad 20 minut)

oznacz moderatorów
www_imat_pl
#7 Wielbiciel#

Zgadza się. Coś im szwankuje.

oznacz moderatorów
LIBERCIAK
#8 Zapaleniec#

U mnie to samo Allegro pewnie nowe zmiany wprowadza na lepsze he 

oznacz moderatorów
Pasiontech
#7 Wielbiciel#

hehe możliwe.

oznacz moderatorów
prezento-grzes
#11 Animator#

I teraz policzą że przesyłki po czasie :))) Koniec z moim dobrym imieniem :))

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

taaaa... coś rypnęło , ciekawe co klient widzi ?? @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

Cześć! Sprawdzamy już tę sytuację, ale będę Wam bardzo wdzięczna jeśli podacie mi jeszcze przykłady konkretnych zamówień, których to dotyczy. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
kzprk
#9 Pomysłodawca#

83faca11-46c7-11ec-9885-a1bd0f6cc2c6

544f39f1-46c6-11ec-98a7-a175234e831e

oznacz moderatorów
Auto_Partner_SA
#11 Animator#

np

d4ee8382-46c7-11ec-9077-cd4445b06bc6

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

e0d52751-46c5-11ec-8b31-bd3b027e540e 

f69869f0-46c8-11ec-a4ff-33164eeff4fb

fb34f955-46c4-11ec-a75e-391a330edc5e

 

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

 
oznacz moderatorów
e-shop1
#9 Pomysłodawca#

Witam, przyklad zamowienia 

a2993022-46c6-11ec-98a7-a175234e831e

Maile sa na skrzynce, wplata weszla, a w zakladce zamowien nic nie ma, pozdrawiam M.

oznacz moderatorów
e-shop1
#9 Pomysłodawca#

OK wszystko dziala, pozdrawiam M.

oznacz moderatorów
Pasiontech
#7 Wielbiciel#

U nas też, dostaliśmy informacje na e-mail o nowym zamówieniu, kasa też wpłyneła a zamówienia brak z zakładce obsługa zamówień/zamówienia.

oznacz moderatorów
LIBERCIAK
#8 Zapaleniec#

e0603381-46c7-11ec-a8cc-4da5cb9226ca

362065f2-46c4-11ec-a074-e79083b9cb04

 

oznacz moderatorów