Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Proszę moderatorów o usunięcie negatywnej opinii z powodu braku uczciwości klienta.
Klient zakupił towar dnia 9.10.2024 (nr zamówinia 71a03ac0-85d1-11ef-9a4b-53eaaa4b7ab5) po czy zgłosił zwrot tego właśnie zakupu. Otwierając dyskusję dotyczącej braku zwrotu wpłaty po odesłaniu produktu klient do dnia dzisiejszego nie dokonał zwrotu zakupionego towaru. Również na prośbę allegro w dyskusji w nie dołączył żadnego potwierdzenia zwrotu wraz z widocznym adresem doręczenia.
Proszę o pomoc w tej sprawie oraz o usunięcie negatywnej opinii z powodu braku uczciwości klienta.
Pozdrawiam serdecznie.
Nie usuna
musisz się dogadać z klientem i on musi usunąć
Wezwij go zgodnie z prawem ze ma dokonać zwrotu po odstąpieniu od umowy zakupu, to przywłaszczenie, Natomiast co do komentarza to wg Allegro z pewnością nie usuną.
Przy dozie szczęścia Allegro będzie przykro że cię to spotkało ale nie mogą ingerować w subiektywne odczucia kupujących.
to klient wygląda jakby szedł po protecta.