anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak uczciwości klienta

phutomkow
#8 Zapaleniec#

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

 

Proszę moderatorów o usunięcie negatywnej opinii z powodu braku uczciwości klienta. 

Klient zakupił towar dnia 9.10.2024 (nr zamówinia 71a03ac0-85d1-11ef-9a4b-53eaaa4b7ab5) po czy zgłosił zwrot tego właśnie zakupu.  Otwierając dyskusję dotyczącej braku zwrotu wpłaty po odesłaniu produktu klient do dnia dzisiejszego nie dokonał zwrotu zakupionego towaru. Również na prośbę allegro w dyskusji w nie dołączył żadnego potwierdzenia zwrotu wraz z widocznym adresem doręczenia. 

Proszę o pomoc w tej sprawie oraz o usunięcie negatywnej opinii z powodu braku uczciwości klienta. 

Pozdrawiam serdecznie. 

 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

Monika__L
#16 Inspirator#

Nie usuna

musisz się dogadać z klientem i on musi usunąć 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Wezwij go zgodnie z prawem ze ma dokonać zwrotu po odstąpieniu od umowy zakupu, to przywłaszczenie, Natomiast co do komentarza to wg Allegro z pewnością nie usuną.

oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

Przy dozie szczęścia Allegro będzie przykro że cię to spotkało ale nie mogą ingerować w subiektywne odczucia kupujących.

to klient wygląda jakby szedł po protecta. 

oznacz moderatorów