Brak zamówienia w panelu zamówień

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Hej. Mam problem z zamówieniem które chciałabym wysłać. Pani opłaciła zamówienie, dostałam maila że opłacone a kiedy wchodzę w panel zamówień pojawia się info ze jest BRAK ZAMÓWIEŃ. Co robić w takiej sytuacji bo chciałabym wysłać tą paczkę skoro jest opłacona?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jeśli jesteś pewien że opłaciła i masz te pieniądze na koncie to poproś ją o adres do wysyłki lub sprawdź w SPAMIE bo wiele meili ostatnio tam ląduje .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:66524671 Dostałaś mejla od Pani czy od Allegro. Jeżeli tylko od Pani to powinnaś uważać.
Skoro nie masz nic w zamówieniach na All to może być jakiś przekręt.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Maila że opłacone dostałam od allegro

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:66524671 Podaj mi proszę numer tego zamówienia lub oferty, której dotyczy sprawa. Będę także wdzięczna za zdjęcie lub zrzut ekranu z zakładki, gdzie widać informację o braku zamówień.
Moderatorka