Brak zamówienia w panelu zamówień
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, mam następujący problem iż klient zakupił u mnie towar, dostałem maile o sprzedaży i o wpłacie, w allegro finansach widnieje płatność za przedmioty, lecz w panelu zamówień nie ma tego zamówienia. Czy to jakaś awaria ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To samo - maile przychodzą, wpłaty w Allegro finanse wpływają, brak kilku zamówień w panelu lub widnieją jako płatność rozpoczęta mimo wpłat.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W podobnym temacie była wzmianka iż allegro pracuje nad rozwiązaniem problemu. Zobaczymy jak to się zakończy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
u nas to samo
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W Menadżerze Sprzedaży wszystko jest na miejscu. 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@SamaNaturaEU dziękuję za zgłoszenie, pracujemy nad tą sprawą. Niebawem wszystko powinno wrócić do normy.
Były Moderator
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
witam, rozumiem, że rozwiązanie będzie systemowe i indywidualnie nie trzeba będzie zgłaszać tej awarii, pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To samo - maile przychodzą, wpłaty w Allegro finanse wpływają, brak kilku zamówień w panelu lub widnieją jako płatność rozpoczęta mimo wpłat. Czekamy na rozwiązanie problemu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam mam brak w zamówieniu metody dostawy i nie mogę wysłać przedmiotu za pomocom dpd smart
proszę o szybkie rozwiązanie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam.
Klientka zamowiła produkt i wybrała sposob dostawy i wysłała pieniążki ale ja w zamówieniu mam ze " nie wybrano sposobu dostawy" i nie moge połączyc sie z impostem zeby nadaC I WYSŁAC PRZESYŁĘ. CO ROBIC????
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Gruba awaria, czekamy na rozwiązanie sprawy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@bezpdom a kupujący jak płacił ?
Κώστας
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
kupujący płacił metodą plyu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry,
Pierwszy raz zdarzyło mi się, że po opłaceniu paczki przez klienta i sprawdzeniu jej w środkach na koncie Allegro nie mogę jej wysłać. Problem jest taki, że w zakładce Zamówienia nie ma tego zamówienia, co ciekawe w Managerze paczek również. Chyba wystąpił jakiś problem Allegro, nie wiem co w tej sytuacji mam zrobić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie zmienia sie status na opłacone , w allegro finanse jest wpłata a przy zamówieniu pokazuje płatność rozpoczęta
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@METBAR warto zerknąć czasem na posty jest ich już sporo na ten temat https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/brak-zamówienia-w-panelu-zamówień/m-p/7192...
Κώστας
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
dokładnie to samo mam. Zamówienie z dziś godz.12.55, przez PayU.Dostałem maila o nowej wpłacie od kupującego, jak się wklikam w płatność, to widzę, że zakończona.
A na karcie zamówienia nadal mam status Oczekująca. Niedobrze, bo uniemożliwia to wygenerowanie etykiety kurierskiej DPD Smart.
Czy ktoś z Allegro to czyta?
Płatność ID 6bb7a811-e20a-11ea-bd01-6138565d6de9
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@deffner_pl, już zaczyna wszystko działać. U mnie już działa, u ciebie też pewnie niebawem zadziała🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry,
Po opłaceniu paczki przez Klienta i sprawdzeniu jej w środkach na koncie Allegro nie mogę jej wysłać. Widać tylko w finansach wpłatę Problem jest taki, że w zakładce Zamówienia nie ma tego zamówienia, co ciekawe w Managerze paczek również. Chyba wystąpił jakiś problem Allegro, nie wiem co w tej sytuacji mam zrobić?
Pozdrawiam,
Jan Sawa
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@MOBIL_KARM cała strona na forum postów po kolejny o tym samym, tu odpowiedź admina
Κώστας
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Proszę o wyjaśnienie sytuacji Kupujący kupuje u mnie przedmiot wybiera metodę dostawy , ja otrzymuje maila że sprzedałem przedmiot mam dane do wysyłki ,zostaje mi pobrana prowizja od sprzedaży ALE NIE MA ZAMÓWIENIA W ZAKŁADCE "ZAMÓWIENIA".Nie mam możliwości utworzenia etykiety adresowej więc także wysyłki przedmiotu ???