Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Dzień dobry, bardzo proszę o sprawdzenie czy środki rzeczywiście zostały przekazane na konto, tak jak jest to widoczne w systemie. Klientka od kilku dni zgłasza, że nie dostała zwrotu środków- system pokazuje przekazanie środków 21.06 o godzinie 00:19- wtedy także otrzymałam rabat transakcyjny.
nr zwrotu PayU (zlecono 20 czerwca 2022, 14:23)
@od_stop_do_glow Cześć Anna 🙂 Poproś Kupującą o jeszcze chwilę cierpliwości, przelew powinien zaksięgować się do końca dzisiejszego dnia. Jeśli tak się nie stanie, to daj proszę znać. Skontaktujemy się z Kupującą i prześlemy jej potwierdzenie przelewu (będzie musiała tę sprawę wyjaśnić ze swoim bankiem).
Możesz również poprosić Kupującą o kontakt w tej sprawie bezpośrednio z nami, wyjaśnimy tę sprawę 🙂