anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak zwrotu środków dla klienta- system pokazuje ZWRÓCONE

MAMY ROZWIĄZANIE!
od_stop_do_glow
#10 Popularyzator#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Dzień dobry, bardzo proszę o sprawdzenie czy środki rzeczywiście zostały przekazane na konto, tak jak jest to widoczne w systemie. Klientka od kilku dni zgłasza, że nie dostała zwrotu środków- system pokazuje przekazanie środków 21.06 o godzinie 00:19- wtedy także otrzymałam rabat transakcyjny. 

nr zwrotu PayU (zlecono 20 czerwca 2022, 14:23)

Będę wdzięczna za pomoc. Pozdrawiam,
Anna
1a.jpg

 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@od_stop_do_glow Cześć Anna 🙂 Poproś Kupującą o jeszcze chwilę cierpliwości, przelew powinien zaksięgować się do końca dzisiejszego dnia. Jeśli tak się nie stanie, to daj proszę znać.  Skontaktujemy się z Kupującą i prześlemy jej potwierdzenie przelewu (będzie musiała tę sprawę wyjaśnić ze swoim bankiem).

Możesz również poprosić Kupującą o kontakt w tej sprawie bezpośrednio z nami, wyjaśnimy tę sprawę 🙂

oznacz moderatorów