anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak zwrotu prowizji

FAN-muzyczny
#1 Nowicjusz

Witam. Klient zwrócił towar z wysyłką własną. Alllegro 3 razy odrzuciło zlecenie zwrotu pieniędzy, z powodu braku środków, z jakiegoś powodu nie rezerwowało ich gdy były. Zrobiłem więc przelew na Allegro Pay, zgodnie z informacją w zakładce z tym zwrotem "Jeżeli zwrot przez Allegro nie jest możliwy zwróć na konto:" Nie widzę nigdzie, żeby Allegro zarejestrowało tą wpłatę i nie mam opcji odzyskania prowizji. Dwa razy wysłałem do Allegro zapytanie co powinienem zrobić, żeby odzyskać prowizję, ale nie dostałem żadnej odpowiedzi.

Czy macie pomysł co mogę z tym zrobić?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@FAN-muzyczny Nie widzę na Twoim koncie wiadomości, o których wspominasz. Jeśli środki nie zostały zaksięgowane na saldzie w Allegro Finanse, prześlij potwierdzenie wpłaty przez formularz. Doradcy sprawdzą co się stało z tą wpłatą.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@FAN-muzyczny dokonałeś wpłaty czy zwróciłeś bezpośrednio przelewem tradycyjnym dla kupującego?

oznacz moderatorów

FAN-muzyczny
#1 Nowicjusz

Tak jak pisałem, zrobiłem wpłatę na konto Allegro Pay podane przy tym zwrocie.

oznacz moderatorów