Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
brak zwrotu prowizji bo kupujacy rozpoczą dyskusję w której stwierdził ze przedmiot jest uszkodzony ,zauważył to po jakimś czasie użytkowania .Zrobiłem zwrot plus koszta wysyłki ,a allegro stwierdza ze nie należy mi się zwrot bo przedmiot był uszkodzony a w opisie ze był sprawny ,uszkodzenie mogło nastąpić w bliżej nie określonym czasie mogło być też uszkodzone ale ja tego nie wychwyciłem ,uderzyłem się w pierś i zrobiłem zwrot a allegro .............ech szkoda gadać .
Jak chcesz sprzedawać na ALL - to musisz dokładnie przestudiować prawo.
Zwrot to jest jedna rzecz. Ma swoje przyczyny:
- odstąpienie od zawartej umowy - kupujący zwraca towar i odpowiada finansowo za jego zużycie
- zwrot z tytułu reklamacji (niezgodność z opisem, wady ukryte, towar popsuł się) - to już inna sprawa.
Kupujący zareklamował towar, stwierdzając, że jest uszkodzony. W opisie napisałeś, że jest sprawny, zwracając kupującemu kasę tylko potwierdziłeś zaistniałą sytuację. Mogłeś usunąć usterkę i wysłać towar kupującemu.
W tym przypadku - sorry, ale nikt Ci nie pomoże. Generalnie, jeśli kupujący odstąpił od zawartej umowy, nie ważne z jakiego powodu, masz taka informację - to w świetle prawa taka transakcja jest uznana za "niebyłą" - po prostu takie zdarzenie nie miało miejsca. Stanowisko Allegro jest inne - ja nie będę nawet dyskutował w tym względzie, gdyż jest to jak "kopanie się z koniem" - jesteś przegrany. Nawet nie wiem jakie byś artykuły prawa przytaczał...
@szysza777, rabat transakcyjny otrzymasz w wybranych przypadkach. To, kiedy go nie dostaniesz, wskazaliśmy m.in. tutaj. Natomiast zawsze możesz odwołać się od tej decyzji.
AGD Service Proszę o nie insynuowanie celowej sprzedaży przedmiotów uszkodzonych. Nigdy tego nie praktykowałem .Nie zamierzam dalej dyskutować w tym temacie mam swoje zdanie ,i myślę ze wiele osób sprzedających było w podobnej sytuacji jak ja .