Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W dalszym ciągu nie dostaliśmy zwrotu prowizji. Klient podał niewłaściwe dane ( zagraniczny numer telefonu), nie chciał odstąpić od umowy przez formularz ani anulować, od 29,08 macie problem ze zwrotem prowizji. Podobno sprawa 53685626, ale nie widzę żadnego maila od was. @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
To jak to z tymi waszymi podwójnymi standardami? Zamówienie nie zostało zrealizowane WYŁĄCZNIE Z WINY KLIENTA , DO KOŃCA NIE CHCIAŁ PODAĆ DANYCH DO WYSYŁKI
@shopmw już działam w Twojej sprawie. Proszę o cierpliwość. Wrócę z odpowiedzią.
@shopmw rzeczywiście sprawdziłem, że nikt Tobie nie odpowiedział w tej sprawie za co przepraszam. Skorygowaliśmy łącznie 4 prowizje do ofert z zamówienia 512b9620-802d-11f0-b666-dd5b7e17e248.
Korekta jest widoczna w zakładce Rozliczenia z Allegro.