anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak zwrotu prowizji

shopmw
#11 Animator

W dalszym ciągu nie dostaliśmy zwrotu prowizji. Klient podał niewłaściwe dane ( zagraniczny numer telefonu), nie chciał odstąpić od umowy przez formularz ani anulować, od 29,08 macie problem ze zwrotem prowizji. Podobno sprawa 53685626, ale nie widzę żadnego maila od was. @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

shopmw
#11 Animator

Zrzut ekranu 2025-09-18 115130.pngZrzut ekranu 2025-09-18 115211.png

To jak to z tymi waszymi podwójnymi standardami? Zamówienie nie zostało zrealizowane WYŁĄCZNIE Z WINY KLIENTA , DO KOŃCA NIE CHCIAŁ PODAĆ DANYCH DO WYSYŁKI

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@shopmw już działam w Twojej sprawie. Proszę o cierpliwość. Wrócę z odpowiedzią.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@shopmw rzeczywiście sprawdziłem, że nikt Tobie nie odpowiedział w tej sprawie za co przepraszam. Skorygowaliśmy łącznie 4 prowizje do ofert z zamówienia 512b9620-802d-11f0-b666-dd5b7e17e248.

Korekta jest widoczna w zakładce Rozliczenia z Allegro.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów