Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po raz kolejny pojawia mi sie problem z cennikiem dostaw do innych krajów niż Polska.
Mamy ustawiony cennik dostaw do wybranych krajów (tylko i wyłącznie kraje UE). Nie realizujemy np. paczek do USA, Kanady, UK.
a Klienci i tak znajdują sposób żeby złożyć zamówienie. Dziś np. klientka jakimś sobie tylko znanym sposobem wybrała Kanadę + paczkę Kurier 48 (za 12 zł brutto) pomimo tego, że Kurier 48 jest przypisany tylko do Polski, a Kanady nie mamy na liscie krajów z możlwością dostawy. Innym razem klientka wybrała sobie dostawę za pobraniem do UK.
Czy spotkaliście sie z takimi problemami i jak to rozwiązać. Na allegro oczywiście nie można liczyć...
@NovoPharma Wysyłając tylko na teren Polski spotkalem sie z tym wielokrotnie. Ja po prostu zwracam od razu wpłate i mailowo pisze kupującemu że nie ma możliwości wysyłki za granice. Na tym sie sprawa konczy.
Tak, też zrobiłem.