Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
AKTUALIZACJA (23.03. 2020): Prosimy o zadawanie pytań w nowym wątku dedykowanym Centrum wiadomości.
Oddajemy dzisiaj w Wasze ręce Centrum wiadomości
Dzięki nowej zakładce będziecie mogli się komunikować z klientami bez opuszczania Serwisu. Centrum zaprojektowaliśmy tak, by łączyło w sobie możliwości czata i poczty elektronicznej. Jednocześnie nie musicie się obawiać, że któraś wiadomość Wam umknie - będziemy je wysyłać również na adres e-mail, który przypisaliście do swojego konta Allegro.
Centrum Wiadomości dostępne jest zarówno w wersji na komputer, jak i w aplikacji mobilnej.
Z naszych danych wynika, że w ciągu godziny sprzedający i kupujący wymieniają między sobą nawet 100 tysięcy wiadomości mailowych. To naprawdę dużo! Nasza nowa funkcjonalność ma służyć usprawnieniu Waszej komunikacji.
Korzystajcie!
@sbednorz wtedy też była pewność
Też chciałbym wiedzieć jak to wyłączyć. Otrzymaliśmy zapytanie o przedmiot na które odpowiedzieliśmy mailowo. Klient odpisał za pośrednictwem Centrum wiadomości. W mailu dostaliśmy tylko jego ostatnią wiadomość bez całej historii. Teraz nie dość, że musimy obsługiwać maila (Allegro to nie jedyne miejsce gdzie handlujemy) to musimy też kontrolować to (póki co) beznadziejne centrum.
Witam,
Też mam ten problem. Odpowiadam klientowi na każdego maila, a dziś okazało się, że może 30% widnieje w centrum wiadomości z odpowiedzią. Nie sądzę, że te odpowiedzi dotarły do kupujących, szczególnie że w zakładce o jakości sprzedaży Allegro twierdzi, że nie odpowiadamy na wiadomości, a wszystko odbywa się po staremu (średni czas odpowiedzi się nie zmienia).
Dziś musiałem przekopiowywać kilka odpowiedzi, na które klienci czekają kilka dni, mimo że odpowiedzieliśmy w kilka minut, czy godzin.
@Cork-System brzmi to bardzo niefajnie, będę wdzięczna jeśli prześlesz zgłoszenie w tym miejscu.
Może i tak brzi ale tak jest. SPadło nam 0 8 procent terminowe odpowiedzi a odpowiedziane wszystkie. Zgłaszane na czacie podobie jak inne rzeczy. NIestety żadnych poprawek od momentu wprowadzenia CW nie mam. Nawet nie pokusiliście się żeby głupi enter poprawić. I dostajemy po 5 maili z rzedu. Generalnie wprowadzilićie chaos. Wzrost liczby dyskusji o 80 % od wprowadzenia tego badziewia. NIe proście użytkowników o aktualizowanie czasu wysyłki tylko wyłączcie to **piiip**o. Jedyne opoznienia jakie u nas są to ze wzkledu na komunikacje przez ten badziewny panel.
@nat_not Witam, na kiedy mniej więcej planowane jest wdrożenie API obsługujące Centrum Wiadomości?
@kttktt Dokładnego terminu nie mogę niestety podać. Proszę, żebyś dał nam trochę czasu na ocenę funkcjonalności w obecnym kształcie i wprowadzenia ewentualnych zmian. Pozwoli to na publiczne udostępnienie już stabilnej wersji Centrum.
Tylko dlaczego to jest w zakładce moje konto a nie MOJA SPRZEDAŻ ?
Ja mam ikonkę obok koszyka
Witam.
Szczerze mówiąc jestem trochę zawiedziony, gdyż myślałem że taką wiadomość będzie można przesłać z zakładki zamówienia. Taka opcja dodatkowo też by się przydała, gdyż chcąc wysłać wiadomość do klienta który dokonał zamówienia, muszę wejść w zakładkę zamówienia skopiować login klienta i przejść do centrum wiadomości. Tak działając w dalszym ciągu wygodniej jest wysyłać wiadomości w odpowiedzi na maila o sprzedaży
Pozdrawiam
Pewnie wprowadzą taką funkcjonalność z czasem, na razie wdrożyli minimalną działającą wersję.
Brakuje tam opcji poszerzania miejsca na wpisanie wiadomości. Tak jak ma to miejsce przy pisaniu ticketa czy nawet wiadomości którą aktualnie piszę.
Napisze się "Witam" wciśnie enter i prawdopodobnie taki mail zostanie wysłany, mimo że chciało się linijkę niżej coś więcej napisać. Enter nie powinien wysyłać, zwłaszcza że to ma funkcje także maila, a nie jest to tylko komunikator. Enter powinien przenosić do nowej linijki.
No bo w jaki sposób napisać tam coś na kilka linijek?
@dawal50 Otrzymałam potwierdzenie, że jeśli takie głosy będą się powtarzać w ciągu najbliższych dni, to wprowadzimy zmianę. Najprawdopodobnie będzie to możliwość wybrania/zaznaczenia sposobu funkcjonowania "entera" w ramach Centrum.
Rewelacja. Dziękuję za taką opcję.
@nat_not widzę że teraz klienci mogą wysłać wiadomość w dwojaki sposób, poprzez pytanie do sprzedającego albo poprzez centrum wiadomości. Własnie otrzymałem maila że klient napisał poprzez centrum wiadomości. Czy do terminowego odpowiadania na wiadomości klientów piszących w centrum wiadomości liczy się zarówno odpowiedź na tego maila jak i odpowiedź w samym centrum wiadomości?
Potwierdzam to co pisali inni. Pomysł dobry, wykonanie tragiczne. Dopóki nie ma możliwości odfiltrowania nieprzeczytanych wiadomości oraz wyszukiwania po użytkowniku, to centrum wiadomości jest kompletnie bezużyteczne.
Super, że są podpięte wiadomości z Menedżera Sprzedaży. Powinien być jeszcze szybki podgląd zamówień tego użytkownika, dodanego numeru przesyłki oraz widok powiadomień przesłanych do klienta na podstawie dodanego numeru przesyłki.
CENTRUM WIADOMOŚCI...
Większość roku spędzam w miejscu gdzie zasięg jest prawie zerowy i na telefonie w poczcie sprawdzenie wiadomości jest prawie niemożliwe - muszę wyjść z domu - połączenie ze stroną Allegro niemożliwe nawet przed domem... Niedługo nie da się korzystać z Allegro jeśli będzie zakładać, że wszyscy mają szybkie łącza. Na mojej wsi, gdzie niedługo się całkiem wyprowadzę ma zasięg wyłącznie GSM (ale nie LTE i nie UMTS) przy kiepskiej pogodzie. Warto jednak wziąć pod uwagę, że jeszcze nie wszędzie dotarł internet światłowodowy.
Ale nie musisz z tego korzystać i odpowiadać jak dotychczas przez maila i tak pojawi się to w centrum wiadomości 🙂
nie mogę, bo jak Klient mi opowie nie powołując się na aukcję. Na przykład "dam 1000 na kup teraz, tylko proszę mi tak wystawić", to co? Nie wiem nawet o jaką aukcję chodzi i muszę wejść w pełną konwersację, po w tytule wiadomości nie ma nazwy aukcji.
a coś a la Neostrada nawet 5mb? 🙂
albo wywalić jakąś antenę porządną czterozakresową LTE (w innym kierunku niż stacja UMTS)? 🙂