anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Coś poszło nie tak. Nie udało nam się zebrać danych potrzebnych do wyświetlenia strony. Poczekaj chw

dorjabbis
#9 Pomysłodawca#

"Coś poszło nie tak. Nie udało nam się zebrać danych potrzebnych do wyświetlenia strony. Poczekaj chwilę i spróbuj odświeżyć stronę."

 

O co chodzi? Serwery zmieniacie?

oznacz moderatorów
16 ODPOWIEDZI 16

LEW433
#21 Demiurg#

Raczej problem gdzie indziej leży.

oznacz moderatorów

dorjabbis
#9 Pomysłodawca#

Fajnie byłoby wiedzieć gdzie ten problem leży by go wyeliminować.

oznacz moderatorów

dorjabbis
#9 Pomysłodawca#
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@dorjabbis Jeśli problem występuje niezależnie od przeglądarki, z której korzystsz, prześlij zrzut ekranu, na którym widoczny będzie cytowany komunikat.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

winnyrumcajs2
#10 Popularyzator#

Dzień dobry. Nie działa, od wczoraj. Przeglądarka Opera, Firefox tak samo. Na telefonie Opera to samo... Przesyłam zrzuty. Wystawiać można, nie działa konkretnie ZMIANA KATEGORII, pojawia się ten komunikat "coś nie działa..", a zmiana kategorii w niektórych przypadkach jest konieczna, ale nie można (sprawdziłam, produkt można wystawić w kilkunastu kategoriach)  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  zrzut.pngScreenshot_20230810-105607.png

oznacz moderatorów

dorjabbis
#9 Pomysłodawca#

Allegro miesza nam i innych sprzedającym książki w nowych parametrach: GATUNEK i RODZAJ.

Myślę że tym związany jest ten problem.

Może teraz szanowni moderatorzy po tej wskazówce ktoś z Was odpowie.

oznacz moderatorów

winnyrumcajs2
#10 Popularyzator#

Tak mi się też wydaje, w niektórych kategoriach można już wystawiać, np. poradniki (przy okazji dostając oczopląsu - nowy widok i opcje...)

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@dorjabbis @winnyrumcajs2 dziękuję za zrzut, wyjaśniam ten problem z Działem technicznym, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@winnyrumcajs2 @dorjabbis potrzebujemy więcej informacji, czy możecie przesłać: zrzuty z całego formularza wystawiania, które będą nieucięte, numer szkicu oferty oraz dane kategorii, z której i na którą chcecie zmienić (rozumiem, że problem pojawia się od razu w momencie kliknięcia "zmień", ale jeśli to nie problem, to poproszę także o tę informację). 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

winnyrumcajs2
#10 Popularyzator#

nr szkicu: 14136645368; zmiana kategorii z Popularnonaukowe dla dzieci (66790) na Książki z okienkami (316303), przy zgłaszaniu błędu widnieje informacja, że dany produkt można wystawić w 18 kategoriach i ta na którą chcę zmienić tam jest (9788383155807). Oferta wystawiana jako Wystaw podobną lub Wystaw nową - w obu przypadkach ten sam komunikat. Problem pojawia się w momencie kliknięcia zmień. Bez zmiany ofertę można wystawić, ale chodzi o późniejsze powiązanie w ofertę wielowariantową, więc muszę zmieć kategorię

zrzut.png

oznacz moderatorów

dorjabbis
#9 Pomysłodawca#

Tej książki nie da się wystawić.Tej książki nie da się wystawić.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@dorjabbis tylko tutaj na zrzucie widoczny problem dotyczy czegoś innego. Udało mi się powtórzyć problem opisywany przez @winnyrumcajs2, natomiast nie miałam problemu ani z wystawieniem ani ze zmianą kategorii w przypadku produktu jaki jest widoczny na Twoim zrzucie. Tutaj rozumiem, że problem powstaje podczas edycji oferty i próby połączenia jej z katalogiem z poziomu zakładki Mój asortyment. Abym mogła przekazać Twoje zgłoszenie potrzebuję: numer oferty, której to dotyczy, opisu kiedy pojawi się problem oraz zrzutu ekranu z widocznym całym oknem przeglądarki (razem z adresem strony oraz godziną i datą).  

@winnyrumcajs2 dziękuję! Przekazałam info do Działu technicznego. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

dorjabbis
#9 Pomysłodawca#

Zupełnie nowa aukcja.

Pierwszy problem - nie aktywny Kontynuuj z 1 produktem. Nie przechodzi dalej.20230810_150937_HDR[1].jpg20230810_151027_HDR[1].jpg20230810_151140_HDR[1].jpg20230810_151244_HDR[1].jpg20230810_151430_HDR[1].jpg

Usuwam produkt. Aktywne pole Kontynuuj bez produktu. Przechodzę dalej.

Ręcznie uzupełniam wszystkie wymagane parametry.

Dodaję zdjęcie i daję wystaw.

Otwiera się okienko Połącz ofertę z katalogiem.

I komunikat który już wcześniej wysłałam.

Przycisk Nie łącz z katalogiem.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@dorjabbis spróbuj proszę wyczyścić pamięć podręczna przeglądarki. Następnie na formularzu wystawiania oferty wpisz tytuł książki i autora, wówczas pojawi się produkt, który możesz wybrać, kliknij "kontynuuj z jednym produktem". Powinno się udać, ponieważ dokładnie w ten sam sposób udało mi się wypełnić formularz wystawiania dla tej oferty. 

la_nika_0-1691674108728.png

la_nika_1-1691674139508.png

la_nika_2-1691674177313.png

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@winnyrumcajs2 otrzymałam informację, że problem został rozwiązany, sprawdziłam i u mnie już nie występuje, daj proszę znać czy u Ciebie też już ok. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

winnyrumcajs2
#10 Popularyzator#

Sprawdzone i działa! (póki co 😉 )

Dziękuję za wiadomość

oznacz moderatorów