Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Weryfikuję i wznawiam aukcje. Wszystko hula do czasu. Przed wystawieniem ( wznowieniem ) aukcji sprawdzam czy przypadkiem nie była już wystawiona wcześniej i otrzymuję Taką jak niżej informację. A ale kiedy chcę wystawić stosowną aukcję to z kolei otrzymuję coś takiego jak niżej.Więc mam pytanie. Jest rzeczona aukcja już wystawiona czy nie gdyż otrzymuję sprzeczne informacje.
Cześć, @cztery_bez_atu. Czy problem nadal występuje? Oferta nie mogła przejść, ponieważ nasz system wykrył u Ciebie zdublowane oferty, które obecnie nie są już aktywne - więc publikacja powinna być już możliwa. Zmiana tytułu oferty oraz wyszukiwanie po tytule oferty nic nie daje, ponieważ tytuł nie jest brany pod uwagę przy wyszukiwaniu duplikatów.
Czegoś nie rozumiem więc chyba jestem zbyt trzeźwa. W jaki sposób zakończona lub usunięta oferta może nadal istnieć w systemie jako aktywna? To raz.
A dwa. W jaki więc sposób mogę wyszukać aukcję jeżeli nie po nazwie? Kopiuję nazwę, wklejam do szukajki i jeżeli nie znajduje takiej to staram się wystawić.
Póki co przy próbie wystawienia mam taki wynik jak niżej. Czyli standard. Nic się nie zmieniło
@cztery_bez_atu Weryfikując czy doszło do powielenia ofert bierzemy jednocześnie pod uwagę:
Nie możesz wystawić w danej podkategorii kolejnej oferty z przedmiotem, którego parametry, cena i miniaturka są takie same jak w Twoich dwóch istniejących już ofertach na tym lub innym Twoim koncie.
Tytuły tych ofert mogą być różne.
Poradziłam sobie. Ale pozostał drugi problem który jest wałkowany od ponad roku. Wystarczy zerknąć do zrzutu niżej.
@cztery_bez_atu Proszę o informację czy problem pojawia się podczas wystawiania na koncie, z którego tutaj piszesz. Prześlij również zrzuty całego uzupełnionego formularza sprzedaży.
Tak. Problem jest tylko na koncie z którego piszę gdyż nie posiadam innych kont. A odnośnie zrzutów, to które konkretnie miejsca chcecie widzieć, gdyż moim zdaniem to co już widać dostatecznie dokumentuje pojawiający się bląd. Kiedy bodaj że około miesiąc temu wysłałam do Was zrzut całej strony to ktoś stwierdził że " zrzut w takiej postaci nic nie daje" proszę więc o precyzyjne zaznaczenie które fragmenty strony mają się na nim znajdować.
@cztery_bez_atu posiadasz inne konta zarejestrowane w naszym serwisie, ale poprosimy Cię o pełne zrzuty z całego formularza wystawiania, ponieważ musimy widzieć jakie pola w nim uzupełniłaś. Chodzi o całe zrzuty ekranu wraz z widocznym paskiem adresu oraz datą i godziną.
Pisałam wyraźnie. Nie mam innych kont. A jeżeli są jakieś to znaczy że moje konto zostało zhakowane i inne konta na moje dane można bez żadnej szkody zablokować (I) lub usunąć. To nie są moje konta.
Na adres : spolecznosc@allegro.pl wysłałam zrzuty z zaznaczeniem że są dla Pani. Są tam dane adresowe których nie ma potrzeby publikować na publicznym forum.
Witam. Za tydzień upłynie miesiąc od zgłoszenia problemu i wysłania zrzutów i ....... cisza. Nic, nul, zero odzewu. Uważacie że jeden problem to nie problem? Więc aby Was "uszczęśliwić " podsyłam następny. Chyba nie muszę wyjaśniać o co biega gdyż widać to wyraźnie na załączonym zrzucie.
I nadal istnieje odwieczny problem uwidoczniony na poniższym zrzucie.
Od 24.08.2024 upłynęło jak by nie patrzeć 16 dni, a w temacie cisza, podobnie jak jak w zgłoszeniu z ubiegłego roku. @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
4 NT: musisz wziąć 10 lew 😉