Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wczoraj importowałem przesyłki do EN i było wszystko ok. Dzisiaj robięto samo i zonk - wyskakuje mi komunikat
Przesyłka nieobsługiwana. Wymagana jest zmiana typu przesyłki. (EN:12203)
Produkt ('Pocztex Kurier 48 (Przesyłka biznesowa) (852)') nie znajduje się na umowie zawartej z Pocztą Polską S.A. (EN:33203)
Czy od listopada nie ma już kurier 48 ? Może czegoś nie doczytałem w wiadomościach. Czy ktoś mnie może wspomóc ?
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ prosimy o wyjasnienie sytuacji, jak w końcu mamy nadawać przesyłki obsługiwane przez poczte polską?
Tak, we wrześniu wprowadziliśmy nowe metody dostawy PP, ponieważ u tego przewoźnika stopniowo zachodzą zmiany. Więcej informacji na ten temat znajdziecie tutaj, ale jeśli ktoś z Was jeszcze nie zmienił w cennikach Allegro Pocztex Kurier 48 na Allegro Pocztex Kurier to powinien zrobić to jak najszybciej, ponieważ wszystkie metody PP będą stopniowo wygaszane.
u mnie importuje się bez problemu ,a jeszcze nie zmieniłem
@_HolaOla_ Co mam zrobić w sytuacji, kiedy zamówienie jest powiązane ze starą metodą dostawy?
Zrób tak jak pisał @mikeza . Po imporcie do EN zmień ręcznie na nowy pocztex.
@Kaliope_Brzeg @kostas11 Dzięki ale niestety liczyłem na nieco inne odpowiedzi, bo mam problem z implementacją nadawania paczek po tych zmianach w pewnym oprogramowaniu. Nie nadaje tych paczek, muszę zrobić coś aby to nadać za pomocą swojego oprogramowania poprzez API. Akurat te odpowiedzi mi wiele nie pomagają. 😕
@Client:94057046 Czyli chcesz wiedzieć jak zmienić formę dostawy w zamówieniach z ofert wystawionych już przez API?
@_HolaOla_ Mniej więcej. Mam w zamówieniach wybrane metody dostawy, które są już niedostępne w umowie Poczty Polskiej. Czy jeżeli po prostu manualnie wybiorę inną metodę dostawy (na przykład Allegro Kurier Pocztex dla wcześniejszego Allegro Pocztex Kurier 48) to czy takie coś przejdzie przez WzA? Chciałbym to zrobić bez zabawy klienta w EN, jeżeli to jest możliwe.
@Client:94057046 Dowiem się i jak tylko dostanę odpowiedź, wrócę do Ciebie z informacjami.
@Client:94057046 Dostałam już informację, że przez Wysyłam z Allegro to nie przejdzie, więc pozostaje ręczna zmiana przez EN.
Tak się właśnie dzieje, jak piszą w info o kilku miesiącach a potem cichaczem usuwają po 3 tygodniach nie informując nas o niczym. Szkoda słów. Może jakoś uda Ci się wybrnąć z tego ambarasu 🙄
@Kaliope_Brzeg W tym wypadku zmiana nastąpiła po stronie Poczty Polskiej. Nie zdziwiłbym się, gdyby Poczta bez ostrzeżenia wyłączyła metody dostawy klientom... bo tak. Państwowe spółki, z tymi to nigdy nie wiadomo. 😉
@Client:94057046 ja dostałem pismo że przedłużają wyłączenie z 31 października do 31 grudnia 🙂
@Kaliope_Brzeg @kostas11 Niestety nie mam wglądu w to, co dostaje klient od PP. Jednakże na ten moment mam nadal problemy po stronie ich API, które przez WzA mi zwraca jakoby wybrana metoda dostawy nie była dostępna dla umowy. Niezły bajzel. No nic, w takim razie chyba muszę czekać aż się "samo naprawi". 😕
@Client:94057046 Nasza ekspertka od Wysyłam z Allegro @mgd_tomczyk zdobyła dla Was informacje z Poczty Polskiej o najlepszym rozwiązaniu tej sytuacji i możliwe są dwa wyjścia. W obu przypadkach możliwe będzie utworzenie usługi / przesyłki w Elektronicznym Nadawcy, zgodnie z katalogiem usług dostępnych w umowie w chwili tworzenia przesyłek poprzez:
@_HolaOla_ W wersji 2 po imporcie trzeba wejść w każdą przesyłkę i zmienić metodę z Pocztex 48 na Pocztex 2.0
Od PP dostałam informację, że stary pocztex będzie aktywny do końca roku. Dziwne to wszystko.
@Client:94057046 poczytaj wcześniejsze wątki 🙂 chyba że nie ma umowy i EN to masz problem 😞
Mi przeszło normalnie bez żadnych zmian w EN.
@AlePiesio bo 31 miało być wygaszone ale przedłużyli do 31 grudnia i pewnie coś nie pykło wczoraj i był problem, a dziś naprawili i będzie działać, co nie zmienia faktu że lepiej już przejść na Pocztex 😄