Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Witam co się dzieje z przesyłką do klienta nr.
bo klient się już denerwuje i ma rację...
@instbud czasem się zdarza , popchnij ją -https://inpost.pl/kontakt
Tu nie uzyskasz informacji, na infolinię InPostu atakuj.
dzięki 🙂
@instbud Cześć, skonsultowałam sprawę tej paczki z InPost. Paczka znajduje się już w oddziale, powinna zostać wkrótce wydana do doręczenia.
Sugeruję bezpośredni kontakt z InPost — doradcy wystosują wtedy ponaglenie do oddziału: https://inpost.pl/pomoc-jaki-jest-kontakt-do-dzialu-obslugi-klienta
dziękuje za info ale status od 17 maja się nie zmienia...
@instbud Jeśli chodzi o InPost to najlepiej zawsze dzwonić na infolinię. Tam się nie czeka tyle co na Poczcie 🙂