Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Ledwie w sobotę zrobiłem wymaganą przez was weryfikację ,wysyłając skan dowodu a już dziś dostaje telefon że ktoś się włamał na moje konto . Dzwoniący znał moje dane i próbował mnie przekonać że tylko on może zablokować dalsze utraty gotówki byle bym tylko działał na swoim koncie jak on mi zagra . Nie pozwalał się z nikim skonsultować ,dopóki mu nie powiedziałem że najpierw spytam swojego prawnika oraz prowadzącą moje konto w banku ,wtedy się rozłączył . Sprawdziłem w banku i żadnych działań nie widzieli ale uważam że przekazywane dane do weryfikacji nie są odpowiednio chronione gdyż wcześniej podobnych przypadków nie miałem. Czy jestem bezpieczny?
@kolekcjoner608 Cześć. Czy chodzi o włamanie na konto Allegro? Żaden pracownik Allegro nie potwierdza w ten sposób danych.
@ko_alka Nie na konto allegro tylko niby na konto firmowe w banku a właśnie w sobotę przesyłałem dokumenty do weryfikacji konta do wpłat ,które wymagacie . Uważam że mogło dojść do wypływu danych dla osób niepożądanych.
@kolekcjoner608 Dziękuję za zgłoszenie i dobrze, że zachowałeś czujność. Nie mieliśmy żadnego incydentu z wyciekiem danych. Dane są dobrze chronione.
@ko_alka Ja też myślę że dbacie o nasze dane ,choć ufać nikomu teraz nie można . Facet był bardzo przekonujący ,rzucał paragrafami nawet do mnie jak usłyszał że chcę temat skonsultować . Jednak dziwi mnie przejęcia danych które zgrywa się z czasem weryfikacji. W banku moja opiekunka uświadomiła mnie że takie gierki są prowadzone coraz częściej ,trzeba być czujnym. Wierzę że incydentu z wyciekiem danych nie było ale nie jestem przekonany że tych danych nie może ktoś przejąć w trakcie ich przekazywania.
@kolekcjoner608 To dzwoniła mafia myfriendów zza wschodniej granicy. Te telefony wykonują do firm, bo znają dane.
Są agresywni, masz niby szybko wykonywać ich polecenia (abyś nie miał czasu się zastanowić), a do tego bezczelni. Często dzwonią z dwóch numerów telefonów, jeden udaje np bank, Allegro lub inne podmioty.
Na rozmowę ze mną się wku....li (zresztą nie oni jedyni), więc na koniec jeszcze odpisali mi SMSa z numeru infolinii banku, że mam konto zablokowane.
@drekenzes Z początku to był łagodny ale gdy widział że coś łapę to zaczął być bardziej agresywny i natarczywy . Szybko się wycofał jak usłyszał o prawniku.
Przecież żadna firma nie przyzna się dobrowolnie do błędu i że od nich wyciekły dane.
@kolekcjoner608 Tak, na początku jest miło i łagodnie, przecież oni dzwonią w dobrej wierze z informacją, że własnie było włamanie na konto, był zrobiony przelew na kwotę xxx, ale został wstrzymany. A teraz trzeba podjąć kroki, by konto nie zostało zablokowane na stałe..... Plus minus różne wersje, które zmieniają co kilka miesięcy. I numerów telefonów są zamaskowane pod prawdziwymi z banku. Jak ktoś sobie sprawdzi kto do niego dzwoni, to faktycznie pokazuje infolinia z jego banku.
@drekenzes Dokładnie jak piszesz ,tylko ja ma na biurku wizytówkę swojego opiekuna konta z banku i tylko on do mnie dzwoni jak bank ma coś do przekazania. Ciekawe ile osób da się przekabacić i dopuścić takich cwaniaków do swojego konta.