Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Proszę o interwencję w sprawie paczki o numerze AD00T5PP32. Kurier nie zostawił jej w punkcie odbioru, bo klientka była już tam trzy razy z pytaniem o dostawę i otrzymała informację że tej paczki tam fizycznie nie ma.
Ta przesyłka jest dwukrotnie awizowana. To na pewno przesyłka z opcją odbioru w punkcie, a nie z doręczeniem pod adres? Przesyłek adresowanych na odbiór w punkcie nie awizuje się.
@kaia-baby wyjaśniam, co się dzieje z przesyłką. Dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Z informacji od klientki wynika, że kurier zamiast doręczyć paczkę wpisał sobie iż odmówiła odbioru, co jest kłamstwem bo to była dostawa do punktu żabki, a nie na adres. Wyślemy do klienta nową paczkę, ale oczekuję zwrotu kosztów ponownej wysyłki.