Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak w temacie.
Zamówienie a135bce0-e0b5-11ee-ad46-e71a189b5b50.
Nadana w punkcie 13.03 do tej pory z niego nie ruszyła.
@AGLOPRIMA2 Czy próbowałeś kontaktować się z Punktem w sprawie tej paczki https://tracktrace.dpd.com.pl/parcelDetails?typ=1&p1=1000730424116U?
Nie, a czemu?
Wysyłam z Allegro, ja nie jestem stroną.
@AGLOPRIMA2 W takim razie poproszę odpowiedni zespół o kontakt z partnerem logistycznym.
To czekam, a klient tym bardziej.
@ko_alka no i co odpowiedział partner logistyczny?
@AGLOPRIMA2 Nie otrzymaliśmy jeszcze odpowiedzi.
proszę o wykluczenie z jakości sprzedaży a135bce0-e0b5-11ee-ad46-e71a189b5b50.
rozumiem, że na odpowiedź od zespołu odpowiedzialnego za kontakt z partnerem logistycznym otrzymam w ciągu dwóch tygodni ?
@AGLOPRIMA2 Zgłosiłam zamówienie do wykluczenia. Paczka została wczoraj odebrana przez kuriera, a dzisiaj dotarła do klienta.
Gdyby nie to, że mam solidnego kuriera leżałaby w punkcie kolejne tygodnie zanim zespół odpowiedzialny by się porozumiał z operatorem logistycznym. I taka to pomoc od Allegro.
Sprzedawco, radź sobie sam 😞