Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Ojciec1983 Przy zakupie w licytacji od firmy kupujący nie muszą płacić, mogą odstąpić od mowy zaraz po wygraniu aukcji. Przy zakupie w licytacji od osoby prywatnej mają obowiązek zapłaty w ciągu 30 dni. Jeśli nie płacą, możesz ich zgłaszać tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=214387b5-397a-4941-9f72-7d844023040c
@Ojciec1983 Nie, często to zdarza się na AL.
@Ojciec1983, takie sytuacje zawsze możesz zgłosić nam bezpośrednio. Mamy wówczas możliwość skontaktowania się z kupującymi i możemy przypomnieć o opłaceniu transakcji lub poprosić o kontakt z Tobą. 🙂
Jeśli podasz numery zamówień, które dotyczą wskazanych sytuacji, przekażę je w odpowiednie ręce i dam Ci znać, co możemy w tych konkretnych sytuacjach zrobić.
@mr_oma ja się jak zwykle będę czepiać 🙂
Twoja wypowiedź powinna brzmieć w myśl ustawy konsumenckiej
Mamy wówczas możliwość skontaktowania się z kupującymi i możemy przypomnieć o zawarciu umowy z obowiązkiem zapłaty lub poprosić o kontakt z Tobą.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Witam serdecznie @mr_oma. Mam problem. Ponieważ 7 sierpnia zakończyłem wcześniej aukcje na Allegro Głównym niż było to planowane. Zakończyłem ją z tego powodu iż sprzedawałem monetę numizmatyczna która w tytule mojej aukcji miała nazwę BULIONOWA lecz okazało się że Ta moneta nie jest bulionowa tylko kolekcjonerska. Nie wiedziałem o tym że ta moneta nie jest bulionowa. Gdy się o tym dowiedziałem to odrazu zakończyłem aukcje żeby nie wprowadzać licytujących w błąd. Napisałem do osoby która dała najwyższej ofertę że unieważniam aukcje PONIEWAŻ moneta nie jest bulionowa tylko kolekcjonerska. Ale kupujący napisał że jemu to nie przeszkadza i zapłaci za monetę. Aukcje zakończyłem 7 sierpnia i do tej pory kupujący za nią nie zapłacił. Oczywiście nie wysłałem mu monety. Tylko że przez takich ludzi nie wiadomo co robić z towarem. Pisałem do tej osoby kilka razy kiedy opłaci aukcje jednak ta osoba nie odpowiada na wiadomości. Nick tej osoby z allegro to : GWALA.
Mój nick na allegro to: OJCIEC1983
PROSZĘ O POMOC W TEJ SPRAWIE JEŚLI JEST TO MOŻLIWE.
POZDRAWIAM SERDECZNIE.
Jeśli klient nie odpowiada i nie płaci a to była aukcja którą wygrał to pisz do Allegro o zwrot prowizji i wystaw ponownie z poprawnym opisem.
@Ojciec1983 W przypadku licytacji, gdy Kupujący nie opłaci zamówienia w przeciągu 30 dni, automatycznie anulujemy taką transakcję. W momencie gdy otrzymasz od nas informację o anulowaniu, będziesz mógł złożyć wniosek o zwrot prowizji. W tym celu:
Przy wybranej ofercie kliknij menu Akcje, a następnie wybierz Zwrot prowizji.
Zaznacz produkty, które kupujący zwrócił z danego zamówienia.
To mam aż tyle czasu czekać ? 30 dni?
To bardzo długo. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Ojciec1983 Coś mi tu nie pasuje bo już wielokrotnie występowałem o zwrot prowizji przy nieopłaconej aukcji i zawsze ją otrzymywałem dotychczas z automatu wystarczyło dotychczas jak minął okres 7 dni od zakończenia .Zwykle czekam do 2 tygodni po czym wysyłam przypomnienie a jak nie ma odzewu lub wpłaty w ciągu 3 dni piszę o zwrot prowizji i mam ją od ręki. Spróbuj napisać o zwrot i zobacz reakcję.
@kolekcjoner608 Zamówienia automatycznie anulujemy po 7 dniach, ale wyłącznie w przypadku zakupu w opcji Kup Teraz. Jeśli chodzi o licytacje, tak jak w tym przypadku, jej anulowanie następuje po 30 dniach.
@_HolaOla_ Ja bardzo rzadko wystawiam na kup teraz i nawet chyba w tej opcji nigdy nie miałem powodu do występowania o zwrot prowizji ale przy aukcjach w licytacji zdarzało mi się i jestem pewien że składałem wnioski poniżej 30 dni i były rozpatrzone na moją korzyść z automatu tak na tym koncie prywatnym jak i na innym moim firmowym dlatego mi tu coś nie pasuje i żeby to sprawdzić to jutro wystąpię o zwrot prowizji z jednego z moich kont gdzie mam kogoś kto nie zapłacił od paru tygodni a nie minął jeszcze miesiąc i sprawdzę jak to działa.
Miałeś rację. Dziękuję za pomoc.