anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co zrobić gdy paczkomat nie zarejestrował paczki przy zwrocie?

Zaleskyy1501
#7 Wielbiciel#

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

Wtam,mam problem ze zwrotem produktu,zgłosiłem Zwrot potem otrzymałem kod zwrotu i poszedłem nadać paczkę do paczkomatu ,wpisałem kod zwrotu i otworzyła się skrytka więc włożyłem paczkę i zamknąłem,do tego momentu wszystko było w porządku lecz nie otrzymałem żadnej informacji zwrotnej jakoby paczka została umieszczona w paczkomacie lub jakiejkolwiek innej informacji,a w aplikacji nadal widnieje jako gotowa do nadania tak jakby nie została wysłana. Równolegle z nią odsyłałem inna paczkę i z nią wszystko było w porządku i jest informacja o tym że została umieszczona w paczkomacie.
Zadzwoniłem na infolinię i Pani zleciła przeszukanie paczkomatu,co mogę więcej zrobić?
oznacz moderatorów
19 ODPOWIEDZI 19

AnnaG-Antyki
#19 Nestor#

Czekać aż przeszukają, nic innego nie zrobisz. 

oznacz moderatorów

Zaleskyy1501
#7 Wielbiciel#

Rozumiem czyli pozostaje czekać,pytam bo nigdy takiej sytuacji nie miałem,boje się że zaginie ta paczka po prostu 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

InPost czy One Box

oznacz moderatorów

Zaleskyy1501
#7 Wielbiciel#

InPost

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Powiedziała że niby Ty masz sobie samemu przeszukać paczkomat? 

oznacz moderatorów

Zaleskyy1501
#7 Wielbiciel#

Nie,Pani zgłosiła gdzieś tam w centrali więc myślę że to kurier będzie musiał poszukać tej paczki 

oznacz moderatorów

Zaleskyy1501
#7 Wielbiciel#

@InPost Ile może potrwać ta procedura przeszukania paczkomatu?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Ile , na rozpatrzenie reklamacji mają 30dni.

oznacz moderatorów

Zaleskyy1501
#7 Wielbiciel#

Nie składałem reklamacji,zadzwoniłem tylko na infiolinię po tym zdarzeniu.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Tom mogą wcale nie odpowiedzieć.

oznacz moderatorów

Zaleskyy1501
#7 Wielbiciel#

Gdybym wiedział czy już było przeszukanie czy nie to bym złożył reklamacje a w takiej sytuacji nie wiem co robić 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Zawsze możesz złożyć rekalamcję albo zadzwonić, albo @InPost 

oznacz moderatorów

Zaleskyy1501
#7 Wielbiciel#

Oznaczyłem @InPost,jesli dziś nic się nie dowiem to jutro zadzwonię na infolinię 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

🤗🤗

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

Dzień dobry,
zgłoszenia tego typu są weryfikowane w ciagu dwóch dni roboczych. W celu dokładnej weryfikacji Pana przesyłki proszę o bezpośredni kontakt z infolinią pod numerem: 722 444 000 (pon-pt. 7:00-22:00, sob. 8:00-20:00, nd. 8:00-18:00, Święta 8:00-16:00) lub mailowo na adres 
bok@inpost.pl 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@Zaleskyy1501 najprawdopodobniej nie domknąłeś drzwiczek skrytki i nie zarejestrowało jej jako nadana

oznacz moderatorów

Zaleskyy1501
#7 Wielbiciel#

Upewniałem się że są domknięte dociskając drzwiczki więc to raczej nie jest mój błąd 

oznacz moderatorów

iosveglio
#9 Pomysłodawca#

Zakończyłeś zwrot potwierdzając na ekranie? Z postu wynika, że nie, więc w tym rzecz.

oznacz moderatorów

Zaleskyy1501
#7 Wielbiciel#

Tak zakończyłem zwrot,nie raz już mi się zdarzyło coś zwracać także nie mam wątpliwości co do tego że wszystko zrobiłem jak należy 

oznacz moderatorów