Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Czekać aż przeszukają, nic innego nie zrobisz.
Rozumiem czyli pozostaje czekać,pytam bo nigdy takiej sytuacji nie miałem,boje się że zaginie ta paczka po prostu
InPost czy One Box
InPost
Powiedziała że niby Ty masz sobie samemu przeszukać paczkomat?
Nie,Pani zgłosiła gdzieś tam w centrali więc myślę że to kurier będzie musiał poszukać tej paczki
@InPost Ile może potrwać ta procedura przeszukania paczkomatu?
Ile , na rozpatrzenie reklamacji mają 30dni.
Nie składałem reklamacji,zadzwoniłem tylko na infiolinię po tym zdarzeniu.
Tom mogą wcale nie odpowiedzieć.
Gdybym wiedział czy już było przeszukanie czy nie to bym złożył reklamacje a w takiej sytuacji nie wiem co robić
Zawsze możesz złożyć rekalamcję albo zadzwonić, albo @InPost
Oznaczyłem @InPost,jesli dziś nic się nie dowiem to jutro zadzwonię na infolinię
🤗🤗
Dzień dobry,
zgłoszenia tego typu są weryfikowane w ciagu dwóch dni roboczych. W celu dokładnej weryfikacji Pana przesyłki proszę o bezpośredni kontakt z infolinią pod numerem: 722 444 000 (pon-pt. 7:00-22:00, sob. 8:00-20:00, nd. 8:00-18:00, Święta 8:00-16:00) lub mailowo na adres bok@inpost.pl
@Zaleskyy1501 najprawdopodobniej nie domknąłeś drzwiczek skrytki i nie zarejestrowało jej jako nadana
Upewniałem się że są domknięte dociskając drzwiczki więc to raczej nie jest mój błąd
Zakończyłeś zwrot potwierdzając na ekranie? Z postu wynika, że nie, więc w tym rzecz.
Tak zakończyłem zwrot,nie raz już mi się zdarzyło coś zwracać także nie mam wątpliwości co do tego że wszystko zrobiłem jak należy