Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Kupujący kupił przedmiot opłacając transport przez przypadek. Sami tego nie zauważyliśmy, a odebrał towar osobiście. Allegro potrafi liczyć statystyki terminowych wysyłek, więc nie wiem co zrobić teraz? Klient zadowolony.
@FundacjaBIEDA Już odebrał? Skoro tak, to nic nie poradzisz na allegrowe utrudnienia. Gdyby nie odebrał, mógłby odstąpić od umowy poprzez "anulowanie" lub "zwrot" i kupić ponownie z odbiorem osobistym.
Gdyby nie odebrał, mógłby odstąpić od umowy poprzez "anulowanie" lub "zwrot" i kupić ponownie z odbiorem osobistym.
Jeżeli był uprawniony do odstąpienia od Umowy to nadal może: odstąpić, zwrócić i kupić ponownie z odbiorem osobistym.
@FundacjaBIEDA
Jeżeli bardzo zależy Ci na statystykach, a marża na towarze to uzasadnia - to wyślij mu teraz np. (priorytetem) podziękowania za zakup.
@A3dam Nie piernicz "prawniku". Kupujący po odbiorze jest zadowolony i ma gdzieś takie porady, jak twoja. Poza tym odstąpienie poza systemem będzie dla sprzedawcy tylko kłopotem, o czym powinieneś wiedzieć, pomagając sprzedawcom i szkodząc kupującym na tym forum.
Uważny Czytelnik z pewnością zauważy, że moja porada polegała na ew. wysłaniu priorytetu z podziękowaniami do Kupującemu (jeżeli Sprzedającemu zależy na statystykach).
Oprócz tego, pozwoliłem sobie na sprostowanie nieprawdziwej tezy, że zwrot byłby rzekomo możliwy gdyby (Kupujący) nie odebrał towaru.
Odstąpienie od Umowy (o ile Kupujący był uprawniony - bo tego nie wiemy) jest możliwe zarówno przed- jak i po odbiorze (nawet zachęcam, aby nie wypełniać formularza zwrotu przed wejściem w posiadanie rzeczy, którą zamierza się zwrócić czyli odesłać) .
Nie jest to jednak element mojej porady (nie zachęcam Kupującego do odstępowania od Umowy czy Sprzedającego do zachęcania Kupującego) ale sprostowanie nieprawdziwych , mogących wprowadzać w błąd: dezinformacji
odstąpienie poza systemem ?
Kto napisał o odstąpieniu poza systemem ? Głodnemu chleb na myśli ?
@xyz96
Cytując "klasyka": "Czytasz co piszesz ?"
Zachęcam do zachowania powściągliwości w wyrażanych emocjach, bo braku argumentów czy braków w wiedzy nie zastąpisz skutecznie demonstrowanym tu brakiem kultury.
@FundacjaBIEDA może dodaj numer z innej przesyłki
@FundacjaBIEDA Zaznacz "wysłana" w zamówieniach. Wpisz numer 000000000 byle format był zgodny z formatem numerów przesyłek firmy kurierskiej i "po ptokach"
Napisano: "Wpisz numer 000000000" [..] i
@FundacjaBIEDA
Taka przesyłka nie zostanie zarejestrowana jako nadana w deklarowanym terminie, ani tym bardziej jako "szybko" doręczona. Niektóre statystyki więc polecą.
@A3dam A dlaczego ? Ja czasem udostępniam odbiór osobisty już po opłaceniu kosztów przesyłki przez klienta. Klient dzwoni i mówi, że chciałby odebrac osobiście. Zwracam wtedy koszt przesyłki i zaznaczam "wysłane" Jako nr przesyłki wpisuję "0000000000" i mam 100% uzupełnionych nr. . Jeżeli się mylę to mi to wyjaśnij.
Dokładnie. Tylko podaj numer takiej, która nie została już zarejestrowana w Allegro.
Jest możliwość ustawienia dostawy kurierem 'inny' i tam można wpisać dowolny numer dla transportu własnego na przykład
@FundacjaBIEDA
Jeżeli zależy Ci na statystykach - to musi być to przewoźnik, który przekazuje dane do Allegro.
Wysyłka np. gołębiem pocztowym choćby została doręczona za godzinę to przez 30 dni będzie Ci psuła statystyki szybkich nadań i szybkich doręczeń.