anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czas dostawy

Qwin_sklep
#12 Orędownik#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Proszę o wyjaśnienie dlaczego klienci z tych zamówień otrzymali informację, ze dostawa będzie w sobotę?

W każdej z tych ofert czas dostawy wynosi 2 dni robocze, zamówienia zostały złożone wczoraj tj 23 czerwca. 

Klienci grożą negatywami! 

02f348a0-119d-11ee-aaa4-976c32667ad6

 

102d13a0-118b-11ee-8221-89d804bc7149

 

833777b0-118f-11ee-8221-89d804bc7149

oznacz moderatorów
23 ODPOWIEDZI 23

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Qwin_sklep Cześć. Informacje wyświetlane w ofercie to przewidywany termin dostawy i taką informację widzisz również kupujący. Przewidywany termin dostawy jest wyliczany na podstawie Twoich historycznych transakcji z ostatnich 30 dni, wykorzystując zaawansowaną statystykę i uczenie maszynowe. Czas wysyłki, który wyświetlamy w Szczegółach dostawy w ofercie, opiera się na statystykach, a nie samych deklaracjach, dlatego tak ważne jest, aby nadawać paczki zgodnie z deklaracją (nie szybciej i nie później). 

Informacja o dostawie w sobotę wyświetlana jest, kiedy spełnione są wszystkie poniższe warunki:

  • kupujący ma aktywną usługę Allegro Smart! jest zalogowany,
  • w ofertach, które mają dostępną metodę Allegro Paczkomaty InPost,
  • w ofertach z oznaczeniem Allegro Smart!, w których cena towarów wynosi minimum 40 zł,
  • w czwartek lub piątek, jeśli przewidywany czas dostawy dla metody Allegro Paczkomaty InPost wskazuje na dostawę do 2 dni.
oznacz moderatorów

Qwin_sklep
#12 Orędownik#

Ale to wprowadza klientów w błąd, co jeśli każdy z nich wystawi nam negatywa? 

Czy mogę uzyskać od Ciebie @ko_alka informację, którą przekaże klientom i która będzie dla nich zrozumiała, że to termin przewidywany przez Allegro a nie ustalony przez nas? 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Qwin_sklep Mamy wiele artykułów, w których wyjaśniamy, czym jest przewidywany czas dostawy, m.in. https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/metody-dostawy/przewidywany-czas-dostawy-twojej-przesylki-z8... 

Taka informacja znajduje się również w ofercie: 

Zrzut ekranu 2023-06-24 o 13.34.14.png

oznacz moderatorów

Qwin_sklep
#12 Orędownik#

@ko_alka Ok, to w taki razie dlaczego klient otrzymał taką informację, że "dostawa jest opóźniona i ma zgłosić problem z zakupem"?

Skoro to tylko czas przewidywany, to taka informacje jeszcze bardziej  wprowadza klienta w błąd i złość, którą wyładowuje na sprzedawcy. 

 

oznacz moderatorów

Qwin_sklep
#12 Orędownik#

@ko_alka 

client51994284  termin dostawy.jpg@

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Qwin_sklep Dziękuję za zrzut, przyda się. Przekażę tę sprawę do odpowiedniego zespołu

oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@ko_alka przyda Wam się? Super. A czy sprzedawcy ten zrzut się też przyda, jak będzie się domagał usunięcia niesłusznego negatywa? Negatywa za jawne wprowadzanie Kupującego w błąd. I nie chodzi mi o info w ofercie, ale tą informację w zamówieniu.

W szczuciu Kupujących na sprzedawców osiągnęliście niewiarygodne mistrzostwo.

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@medalik_2009 Zrzut trafi do specjalnego folderu na zrzuty z którymi nikt nigdy nic nie zrobi. 

oznacz moderatorów

Qwin_sklep
#12 Orędownik#

Czy możemy się dowiedzieć dlaczego Klienci otrzymują tego typu informacje? 

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@Qwin_sklep Dlatego, że system na podstawie sowich wyliczeń wspaniałomyślnie "uznał", że paczka powinna (choć tak naprawdę wcale nie musiała) być dostarczona dziś więc wysłał kupującemu taką oto piękną wiadomość.
Nieźle co 🙈

oznacz moderatorów

Qwin_sklep
#12 Orędownik#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  czy udało się już coś ustalić? 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Qwin_sklep Niestety nie, ale cały czas działamy w Twojej sprawie i konsultujemy temat z zespołem. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Qwin_sklep
#12 Orędownik#

Mija już ponad tydzień, a odpowiedzi jak nie było tak nie ma. Jak na zasady dotyczące odpowiedzi, które sami ustalacie to dość słabo to wygląda.   @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Qwin_sklep bardzo Cię przepraszam za tę sytuację, ale wciąż nie dostaliśmy odpowiedzi w Twojej sprawie. Wciąż działamy i gdy tylko zdobędę wieści dla Ciebie od zespołu, wrócę tutaj z informacjami. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Qwin_sklep wiem, że nie jesteś zadowolony z wyjaśnienia, które otrzymałeś w korespondencji mailowej, ale jestem w kontakcie z pracownikiem Allegro, który prowadzi Twoje zgłoszenie i wszystkie Twoje uwagi przekażemy do zespołu odpowiedzialnego za przewidywany czas dostawy. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Qwin_sklep
#12 Orędownik#

Tu już nawet nie chodzi o to, ze pokazujecie klientowi wasz czas przewidywany jako ten najważniejszy, tylko sposób w jaki komunikujecie klientowi, ze paczka jest opóźniona, chociaż w praktyce nie jest. Te wiadomości są tak negatywnie nacechowane, skierowane przeciwko sprzedawcy, ze wcale się nie dziwie klientom,ze robią o to awantury. Chyba każdy kto widzi czerwony piktogram i Informacje PRZESYŁKA  OPÓŹNIONA, ZGŁOŚ PROBLEM Z ZAKUPEM, zaczął by się denerwować. Nie wiem w jakim celu napuszczacie jedna stronę transakcji na druga. 

  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

Rydz_83
#9 Pomysłodawca#

Dokładnie tak jak pokazujesz - informacja że jest to przewidywany czas jest ukryta pod literkę "i"

dostaliśmy negatyw dokładnie za to że nie doszła przesyłka a pisało dostawa jutro i żadne tłumaczenia nie pomagają,  uważam że jest to naciąganie klienta na zakup NIEPRAWDZIWĄ informacją wyświetlaną na zielono a może jeden procent klientów rozwija UKRYTĄ wiadomość że jest to czas przewidywany.

oznacz moderatorów

Rydz_83
#9 Pomysłodawca#

to może niech allegro pójdzie jeszcze dalej:   wyświetlajcie cenę produktu np. z zeszłego roku

a po najechaniu na literkę obok tam będzie informacja:  "jest to cena z zeszłego roku aktualna cena to ..."   na zielono wyświetlacie NIEPRAWDZIWĄ informację  a dopiero po najechaniu na "i" jest wytłumaczenie i wtedy ta informacja jest prawdziwa.  Ale dla wszystkich którzy nie najechali na literę i informacja wyświetlana na zielono jest NIEPRAWDZIWA I WPROWADZAJĄCA W BŁĄD wszystkich klientów którzy nie najechali na literę i

oznacz moderatorów

Rydz_83
#9 Pomysłodawca#

Ale tą informację otwiera może 10%,  dla pozostałych 90% osób jest to informacja o dostawie nieprawdziwa, myląca.

oznacz moderatorów