Czas dostawy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Proszę o wyjaśnienie dlaczego klienci z tych zamówień otrzymali informację, ze dostawa będzie w sobotę?
W każdej z tych ofert czas dostawy wynosi 2 dni robocze, zamówienia zostały złożone wczoraj tj 23 czerwca.
Klienci grożą negatywami!
02f348a0-119d-11ee-aaa4-976c32667ad6
102d13a0-118b-11ee-8221-89d804bc7149
833777b0-118f-11ee-8221-89d804bc7149

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Qwin_sklep Cześć. Informacje wyświetlane w ofercie to przewidywany termin dostawy i taką informację widzisz również kupujący. Przewidywany termin dostawy jest wyliczany na podstawie Twoich historycznych transakcji z ostatnich 30 dni, wykorzystując zaawansowaną statystykę i uczenie maszynowe. Czas wysyłki, który wyświetlamy w Szczegółach dostawy w ofercie, opiera się na statystykach, a nie samych deklaracjach, dlatego tak ważne jest, aby nadawać paczki zgodnie z deklaracją (nie szybciej i nie później).
Informacja o dostawie w sobotę wyświetlana jest, kiedy spełnione są wszystkie poniższe warunki:
- kupujący ma aktywną usługę Allegro Smart! jest zalogowany,
- w ofertach, które mają dostępną metodę Allegro Paczkomaty InPost,
- w ofertach z oznaczeniem Allegro Smart!, w których cena towarów wynosi minimum 40 zł,
- w czwartek lub piątek, jeśli przewidywany czas dostawy dla metody Allegro Paczkomaty InPost wskazuje na dostawę do 2 dni.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ale to wprowadza klientów w błąd, co jeśli każdy z nich wystawi nam negatywa?
Czy mogę uzyskać od Ciebie @ko_alka informację, którą przekaże klientom i która będzie dla nich zrozumiała, że to termin przewidywany przez Allegro a nie ustalony przez nas?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Qwin_sklep Mamy wiele artykułów, w których wyjaśniamy, czym jest przewidywany czas dostawy, m.in. https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/metody-dostawy/przewidywany-czas-dostawy-twojej-przesylki-z8...
Taka informacja znajduje się również w ofercie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ko_alka Ok, to w taki razie dlaczego klient otrzymał taką informację, że "dostawa jest opóźniona i ma zgłosić problem z zakupem"?
Skoro to tylko czas przewidywany, to taka informacje jeszcze bardziej wprowadza klienta w błąd i złość, którą wyładowuje na sprzedawcy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Qwin_sklep Dziękuję za zrzut, przyda się. Przekażę tę sprawę do odpowiedniego zespołu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ko_alka przyda Wam się? Super. A czy sprzedawcy ten zrzut się też przyda, jak będzie się domagał usunięcia niesłusznego negatywa? Negatywa za jawne wprowadzanie Kupującego w błąd. I nie chodzi mi o info w ofercie, ale tą informację w zamówieniu.
W szczuciu Kupujących na sprzedawców osiągnęliście niewiarygodne mistrzostwo.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@medalik_2009 Zrzut trafi do specjalnego folderu na zrzuty z którymi nikt nigdy nic nie zrobi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czy możemy się dowiedzieć dlaczego Klienci otrzymują tego typu informacje?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Qwin_sklep Dlatego, że system na podstawie sowich wyliczeń wspaniałomyślnie "uznał", że paczka powinna (choć tak naprawdę wcale nie musiała) być dostarczona dziś więc wysłał kupującemu taką oto piękną wiadomość.
Nieźle co 🙈
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ czy udało się już coś ustalić?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Qwin_sklep Niestety nie, ale cały czas działamy w Twojej sprawie i konsultujemy temat z zespołem.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mija już ponad tydzień, a odpowiedzi jak nie było tak nie ma. Jak na zasady dotyczące odpowiedzi, które sami ustalacie to dość słabo to wygląda. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Qwin_sklep bardzo Cię przepraszam za tę sytuację, ale wciąż nie dostaliśmy odpowiedzi w Twojej sprawie. Wciąż działamy i gdy tylko zdobędę wieści dla Ciebie od zespołu, wrócę tutaj z informacjami.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Qwin_sklep wiem, że nie jesteś zadowolony z wyjaśnienia, które otrzymałeś w korespondencji mailowej, ale jestem w kontakcie z pracownikiem Allegro, który prowadzi Twoje zgłoszenie i wszystkie Twoje uwagi przekażemy do zespołu odpowiedzialnego za przewidywany czas dostawy.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tu już nawet nie chodzi o to, ze pokazujecie klientowi wasz czas przewidywany jako ten najważniejszy, tylko sposób w jaki komunikujecie klientowi, ze paczka jest opóźniona, chociaż w praktyce nie jest. Te wiadomości są tak negatywnie nacechowane, skierowane przeciwko sprzedawcy, ze wcale się nie dziwie klientom,ze robią o to awantury. Chyba każdy kto widzi czerwony piktogram i Informacje PRZESYŁKA OPÓŹNIONA, ZGŁOŚ PROBLEM Z ZAKUPEM, zaczął by się denerwować. Nie wiem w jakim celu napuszczacie jedna stronę transakcji na druga.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dokładnie tak jak pokazujesz - informacja że jest to przewidywany czas jest ukryta pod literkę "i"
dostaliśmy negatyw dokładnie za to że nie doszła przesyłka a pisało dostawa jutro i żadne tłumaczenia nie pomagają, uważam że jest to naciąganie klienta na zakup NIEPRAWDZIWĄ informacją wyświetlaną na zielono a może jeden procent klientów rozwija UKRYTĄ wiadomość że jest to czas przewidywany.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
to może niech allegro pójdzie jeszcze dalej: wyświetlajcie cenę produktu np. z zeszłego roku
a po najechaniu na literkę obok tam będzie informacja: "jest to cena z zeszłego roku aktualna cena to ..." na zielono wyświetlacie NIEPRAWDZIWĄ informację a dopiero po najechaniu na "i" jest wytłumaczenie i wtedy ta informacja jest prawdziwa. Ale dla wszystkich którzy nie najechali na literę i informacja wyświetlana na zielono jest NIEPRAWDZIWA I WPROWADZAJĄCA W BŁĄD wszystkich klientów którzy nie najechali na literę i

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ale tą informację otwiera może 10%, dla pozostałych 90% osób jest to informacja o dostawie nieprawdziwa, myląca.
- « POPRZEDNIA
-
- 1
- 2
- NASTĘPNA »