Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dlaczego przy zamówieniu cda811e0-3f67-11ef-a9d5-397ecbf97fe2, pokazuje że mieliśmy czas na wysłanie do 11 lipca do godziny 23:59, jeśli kupiony produkt ma czas realizacji ustawiony na 2 dni, a zakup był 11-tego lipca?
System analizuje poprzednie czasy w jakich wysyłaliście i widocznie większość paczek wysyłacie szybciej niż deklarujecie to w nagrodę następne też są tak wyliczane.
Tak, tylko że klient kupił towar z indywidualnym nadrukiem, my go wysłaliśmy dzisiaj, a on chciał go mieć dzisiaj u siebie. I kto teraz za to odpowiada?
System oblicza wasz średni czas wysłanych.
A pretensje klienta kto otrzymuje?
@PRZESZUKAJ_NET Czas na wysyłkę tego zamówienia masz do 15.07 zgodnie z deklarowanym czasem wysyłki w ofercie. Czas, o którym wspomniałeś, to sugerowany czas wysyłki, dzięki któremu paczka ma szansę trafić do kupującego zgodnie z przewidywanym czasem dostawy, jaki widział podczas zakupu.
Ok, czyli klentowi w szczegółach zamówienia pokazuje poprawny czas? Bo po naszej stronie wyświetla że mieliśmy wysłać wczoraj.
@PRZESZUKAJ_NET Klient znajdzie w zakładce czas przewidywany czas dostawy z momentu zakupu. Jeśli nie chcesz, aby ten czas był skrócony, to sugeruję, abyś nie wysyłał zamówień wcześniej, nawet jeśli masz taką możliwość.
Ok, ale ten sugerowany czas jest na poziomie oferty, a nie wszystkich ofert?
@PRZESZUKAJ_NET Sugerowany czas wysyłki widzisz tylko Ty przy konkretnym zamówieniu.