Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Jedno pytanie.Jak Allegro zamierza policzyć czas odpowiedzi w tym przypadku?
Na screenach widać wyraźnie o co chodzi.Wiadomość z pytaniem otrzymana o godzinie 22:42, pomimo tego że na stronie serwisu widnieje pytanie zadane o 17:37.Odpowiedź udzielona o godzinie 22:51 czyli w 9 minut od pojawienia się pytania, ale z tego jak widać w ponad 5h od zadania pytania przez zainteresowanego.Jak to wytłumaczycie?
Żeby nie wątpliwości że to ta sama wiadomość jeszcze jeden screen
@ART_FOTO grunt, że wyrobiłem się w 24 godziny. U mnie też jest opóźnienie ale z 5 min tylko. Może serwery złapały zadyszkę 😀
@Client:44052296 Tak to z reguły działa.Na poczcie wiadomość pojawia się kilka minut później niż w serwisie.Tak też było w tym przypadku, pomimo że zainteresowany zadał pytanie ponad 5h wcześniej.Dlatego interesuje mnie co mają do powiedzenia na ten temat moderatorzy.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Drodzy moderatorzy, nie zamieszczam wpisu po to żeby sobie popisać, tylko po to aby czegoś się dowiedzieć.Czy ktoś może odnieść się do zamieszczonego postu?
@_HolaOla_ Dziękuję i czekam.
@ART_FOTO Dostałam już potwierdzenie, że w tej sytuacji czas liczymy od godz. 22:42, czyli na tę wiadomość odpowiedziałeś w 9 minut. Nie masz więc żadnych powodów do niepokoju. Ta sytuacja jest spowodowana tym, że wiadomość od kupującego wpadła do naszego czatbota - Alliny i dopiero o 22:42, kupujący kliknął w przycisk "Tak, wyślij". Dopiero od tego momentu liczymy czas na Twoją odpowiedź.
@_HolaOla_ Dziękuję za odpowiedź.Tak czy inaczej, godzina wysłania wiadomości przez zainteresowanego powinna być zgodna z godziną faktycznego otrzymania.Oby w przyszłości Alina nie narobiła sprzedającym bałaganu w jakości sprzedaży.
Ostatnio był wątek użytkowniczki barwyflory_pl.Udzieliła odpowiedzi na pytanie w 2 minuty po otrzymaniu pytania.Wasza Alina przetrzymała wiadomość, a w konsekwencji nie przekazała odpowiedzi do pytającego, co skutkowało drastycznym spadkiem w jakości sprzedaży u użytkowniczki.Co ciekawsze w zrzucie ekranu użytkowniczka pokazała Wam, że taka wiadomość została wysłana ale Wasz system niestety jej nie odnotował.Pomimo faktów przemawiających na jej korzyść nie poprawiliście jej jakość sprzedaży.