Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
[AKTUALIZACJA - 25.02.2021, godz. 11:37]
Irytują Was dyskusje, które nie kończą się nawet wtedy, gdy klienci już dawno o nich zapomnieli? Już wkrótce zmienimy zasady, dzięki czemu takie sytuacje powinny odejść w niepamięć. Dyskusję będziemy uznawać za przedawnioną już po 14 dniach.
Obecnie automatycznie zamykamy dyskusję dopiero po 44 dniach. Skrócimy ten czas o całe 2 tygodnie. Jeśli klienci nie podejmą samodzielnie decyzji, dyskusje będą zamykane jako rozwiązywane dokładnie 30 dni od rozpoczęcia.
Jednocześnie zmienimy system powiadomień, co pozwoli zmniejszyć liczbę dyskusji, o których kupujący zapominają.
Przypomnienia o trwającej dyskusji
W chwili przedawnienia dyskusji, czyli 14 dni od jej rozpoczęcia, po raz pierwszy zapytamy kupującego czy problem został rozwiązany.
Jeżeli będzie to konieczne, kolejne pytanie wyślemy do kupującego po 23 dniach od startu dyskusji.
Wierzymy, że klienci pozytywnie ocenią te zmiany. Dzięki nim szybciej otrzymają rekompensatę w ramach Programu Ochrony Kupujących i chętniej wrócą do nas, by zrobić ponowne zakupy. Dla Was nowe rozwiązanie jest również korzystne. Jeśli szybko wyjaśnicie zgłoszony problem, nie będziecie musieli długo czekać na zamknięcie dyskusji.
Zwracam się do Sz. P. @nat_not
nat_not Czy Pani pracuje już nie po nierozważanej dyskusji z użytkownikiem AG?
Czekamy na odpowiedz na post jareks1111
@jareks1111 @nat_not dokładnie
kupujący po 14 dniach od zakupu zakłada dyskusję np: zgłaszając reklamację po czym odsyła produkt na reklamację po kolejnych 14 dniach
to nowy sposób kupujących na allegro by wymuszać działania na sprzedawcy
@jareks1111 Dyskusja przedawnia się po 14 dniach od rozpoczęcia. Jeśli kupujący odsyła produkt "po kilku dniach od otwarcia dyskusji", rozumiam, że dociera do Ciebie jeszcze zanim dyskusja się przedawni. Czy nie masz możliwości szybszego udzielenia klientowi odpowiedzi w tej sprawie? Jest to najprostsze rozwiązanie, które pozwoliłoby uniknąć problemów, o których piszesz.
nat_not Kupujący odsyła produkt na 10-13 dzień od rozpoczęcia dyskusji, do nas reklamacja jeszcze nie dotarła, dla kupującego problem nie jest rozwiązany. Czekam na Pani sugestie.
@aragil 14 dzień dyskusji to termin, w którym wysyłamy pierwsze pytanie do kupującego. Samodzielnie podejmuje decyzję czy kończy w tym momencie dyskusję czy nie. Jeśli ustaliliście, że klient odsyła towar; on to zrobił, a następnego dnia dostaje wiadomość z pytaniem czy sprawa została wyjaśniona, nie musi w tym momencie kończyć dyskusji, bo przecież czeka na rozpatrzenie reklamacji.
nat_not "nie musi w tym momencie kończyć dyskusji"
Nie musi ale kończy bo jego problem nie jest jeszcze rozwiązany.
Czy to tak trudno zrozumieć?
@nat_not Nasza odpowiedź nie ma tutaj żadnego znaczenia w tym kontekście ponieważ klient dostaje pytanie: Czy problem został rozwiązany TAK/NIE. Nawet jeżeli wie, że przesyłka dopiero do nas idzie to zaznaczy NIE bo będzie myślał że jak zaznaczy TAK albo NIC to dyskusja się zakończy. Mamy już kilka takich przypadków, że klient kliknął NIE i napisał że dopiero dziś nadał przesyłkę. Albo reklamacja była przyjęta i była w trakcie rozpatrywania przez serwis. To są realne przykłady.
Jakiej odpowiedzi możemy udzielić klientowi jeżeli Dyskusja dotyczy Reklamacji że produkt przestał działać, jeżeli nie widzieliśmy fizycznie rzeczy a serwis jej nie sprawdził ? Uznać reklamację w ciemno ?
Nasza odpowiedź niczego tutaj nie zmieni, ponieważ klient jeżeli jeszcze nie otrzymał naprawionego produktu po uznanej reklamacji to również zaznaczy NIE w odpowiedzi bo przecież nadal czeka.
Wcześniej czasu było więcej i zawsze gdy klient otrzymywał to pytanie miał odpowiedź na reklamację i produkt u siebie, więc wszystko było jasne - dla obu stron.
Uważam, że to pytanie po 14 dniach wprowadza w błąd Kupującego i nieświadomie oznacza jako nierozwiązaną pomimo że tak naprawdę dyskusja powinna mieć jeszcze status W TOKU.
Sami Państwo informują po kliknięciu NIE przez Kupującego, że jeszcze nie wszystko stracone, POK itd. i to wygląda jakby Sprzedający już odmówił realizacji Gwarancji/Rękojmi a tak naprawdę nie miał możliwości się jeszcze ustosunkować.
@jareks1111 kolejny kamyczek do ogródka allegro z cyklu nowomowa
i wprowadzanie w błąd kupujących konsumentów
@nat_not co to za tekst? a polskie przepisy nie obowiązują?
Sprzedawca ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji
dlaczego allegro skraca ten czas?
nat_not Czy udzielenie odpowiedzi na moje oraz jareks1111 pytania jest problematycznie dla Pani?
@RED "jak można skrócić z 14 dni do 30dni?" - z 44, a nie z 14.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
te dyskusje to i tak cyrk na kółkach który jedzie tylko w stronę konsumenta
Po tym jak nie ma już kontaktu telefonicznego ze sprzedawcą, w miejscu w którym był, więc może w zamyśle jest pozbycie się jego z kontaktów ze sprzedawcą.
Proponuje zrobić od razu dyskusje video online z możliwością jej nagrywania, bo i tak zamiast dzwonić, będzie się teraz trzeba kontaktować w dyskusji żeby było szybciej 🤣
Sprawę szybciej będzie można rozwiązać a dyskusja i tak zastąpi brakujący kontakt telefoniczny ze sprzedającym 😄