anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czas wysłania niezgodny z deklaracją

plusk_pl
#10 Popularyzator#

Mimo ustawienia czasu wysyłki na 1 dzień roboczy, np. przy zamówieniu z 4 stycznia godz. 9.50 pojawia się informacja "czas na wysłanie do czw., 4 sty 2024, 23:59" (tylko przy wyborze DPD). Właśnie ustawiłem godzinę wysyłki tego samego dnia dla DPD na 9:00, jednak zamówienia z taką datą zostały złożone przed zmianą tych ustawień.

oznacz moderatorów
23 ODPOWIEDZI 23

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Health___Beauty 

1. Nie, nie będą obniżały. 🙂 Widzę, w systemie, że masz czas na wysyłkę zgodny z Twoją deklaracją, czyli do końca jutrzejszego dnia (17.01).

2. Ta opcja jest dla deklaracji 2 i 3 dni. We wskazanych przez Ciebie zamówieniach, deklarowanych czas wysyłki  w obu ofertach to 24 godziny. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Health___Beauty
#14 Krzewiciel#

@w_kiwi Nakombinowaliscie tak że naprawdę ciężko to ogarnąć. Samo pokazywanie czasu na wysłanie przez te kilka ostatnich tygodni było bardzo pomocne bo czasem się nie pamięta które oferty mają ustawione 24h a które 2 dni natomiast teraz zrobił się mętlik bo to co Ty widzisz jako czas wysyłki do końca jutrzejszego dnia u mnie widnieje jako do końca dzisiejszego dnia. I jakby wysyłać tak jak pokazuje w zamówieniach to zrobi się jeszcze większy bałagan bo algorytm już zupełnie oszaleje. 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Health___Beauty Możesz mi pokazać zrzut ekranu do jednego ze wskazanych zamówień? Oczywiście z zasłonięciem wrażliwych danych, takich jak adres dostawy. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@w_kiwi A nie prościej było by przestać zasłaniać się algorytmem, danymi historycznymi itp. bzdetom tylko odpuścić sobie to prognozowanie, które w 90% wprowadza w błąd kupujących

Po prostu ciężko się przyznać do błędu > więc trzeba się bronić wymyślając bezsensowne argumenty.

Skoro i tak za wszystko odpowiada sprzedawca, to niech też sam odpowiada za swoje ustawienia czasów wysyłki > no ale to by oznaczało, że wszechwiedzące Allegro popełniło poważny błąd.

oznacz moderatorów