Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mimo ustawienia czasu wysyłki na 1 dzień roboczy, np. przy zamówieniu z 4 stycznia godz. 9.50 pojawia się informacja "czas na wysłanie do czw., 4 sty 2024, 23:59" (tylko przy wyborze DPD). Właśnie ustawiłem godzinę wysyłki tego samego dnia dla DPD na 9:00, jednak zamówienia z taką datą zostały złożone przed zmianą tych ustawień.
@plusk_pl podaj mi proszę przykładowy numer oferty gdzie występuje ta sytuacja.
np. taka https://allegro.pl/oferta/geberit-przycisk-splukujacy-115-770-11-5-13970925569
oraz zamówienie 20073930-aade-11ee-9535-8bb0175e0f3e
teraz widzę, że już jest dla wszystkich nowych zamówień jest 5 stycznia bez względu na metodę dostawy
@plusk_pl dziękuję, zmiana godzin granicznych nie jest brana pod uwagę w wyliczeniach dopóki nie zostaną one pozytywnie zweryfikowane, dlatego dla tego zamówienia z godz. 9.50 przewidywany czas dostawy pokazuje się jeszcze w oparciu o stare ustawienia.
Tylko właśnie od świąt miałem usunięte godziny tego samego dnia
@plusk_pl a jakim czasie wysyłałeś zamówienia? Zgodnie z deklaracjami?
Tak, miałem ustawione odpowiednio, żeby wysyłkę pokazywało 2/3 stycznia
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Znowu mam podobną sytuację. Od tygodnia mam ustawione godziny wysyłki tego samego dnia tylko dla wtorku, środy i czwartku, czas wysyłki na wszystkich ofertach to 1 dzień. Mimo to na dzisiejszych zamówieniach dalej widnieje czas wysyłki do 15 stycznia, 23:59
@plusk_pl podaj proszę przykład takiego zamówienia oraz zrzut ekranu gdzie pojawia się informacja o wysyłce do końca dzisiejszego dnia.
W Twoich ofertach dzisiaj jest informacja o przewidywanej dostawie w środę, a deklaracja wskazuje na czas wysyłki w ciągu 24h.
to np. zamówienie afcd0770-b371-11ee-9785-e1318688de4d lub 55508f00-b381-11ee-af72-37bed499d892 . Taka informacja pojawia się tylko w niektórych jakby losowo wybranych zamówieniach
@plusk_pl czy możesz podać numer zamówienia, dla którego czas na wysłanie pokazuje jutrzejszą datę? Twój deklarowany czas na wysyłkę to 24h, najprawdopodobniej wysyłałeś zamówienia wcześniej i dlatego w przypadku tych zamówień i tej metody dostawy wyliczyliśmy dostawę na jutro, a aby tak się stało do końca dzisiejszego dnia powinna od Ciebie wyjść. Natomiast piszesz, że nie we wszystkich zamówieniach jest taka informacja, więc chciałabym się jeszcze upewnić co powoduje różnice.
Niektóre zamówienia wysyłamy wcześniej niż jest napisane, ale czy czas wysyłki nie powinien być zawsze taki jak moja deklaracja? To te 3:
@plusk_pl przewidywany czas dostawy wyliczamy na podstawie historycznych danych dotyczących wysyłek. Czas wysyłki, który wyświetlamy w Szczegółach dostawy w ofercie, opiera się na statystykach, a nie samych deklaracjach Sprzedającego.
Wcześniejsze nadania spowodowały, że tutaj wyświetla się informacja o nadaniu przesyłki do końca dzisiejszego dnia, aby kupujący otrzymał ją zgodnie z deklaracją jutro, natomiast w systemie zarówno zamówienia podane wcześniej jak i te podane teraz mają taki sam czas dostawy - 16.01, to ten sam przewoźnik, takie wyliczenie wynika ze statystyk wcześniejszych wysyłek.
@la_nika Ale ja właśnie dlatego ustawiam czas wysyłki "1 dzień", a nie "natychmiast", żeby mieć ten jeden dzień buforu, mimo, że niektóre paczki udaje się wysłać wcześniej. Rozumiem, że w sytuacji, gdy np. przez miesiąc mam dobry przerób i dużo paczek wychodzi tego samego dnia, a w następnym pracownicy idą na urlop i nie jestem w stanie wysłać szybciej niż deklaruję dalej będą się wyświetlać szybsze wysyłki, bo "dane historyczne" 🙄
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
czy w związku z tym mogę prosić o usunięcie bądź wykluczenie ze statystyk negatywnej oceny, która odnosi się do opóźnionej wysyłki, mimo, że została wysłana zgodnie z deklaracją w ciągu 1 dnia roboczego?:
"Przesyłka miała dojść 10.02 sobota ,a dotarła 13.02 wtorek dla wysyłającego zapewne żadna różnica , ale dla mnie miało znaczenie szczególnie że mówimy o głowicy z bateri łazienkowej .Szybka wymiana w sobotę ale nie tym razem."
@plusk_pl Nieważne co Ty sobie ustawisz > Allegro wie lepiej > ważne są "dane historyczne" > jak historia mówi, że "białe jest czarne" to tak ma być😂🙄
u mnie to samo. DpD od dawna ma ustawioną godz.10.00 jako wysyłka tego samego dnia, do wczoraj wszystko było ok, dziś zamówienie o 10:40, czas na wysłanie do wtorku 23;59, nr zamówienia 35c67d70-b453-11ee-896b-cb253fa9f7e3, onebox to samo - nie mam wysyłki w ten sam dzień, zamówienie dziś 7;14, czas wysyłki dziś do 23:59, zamówienie 894bbd60-b436-11ee-9d4c-31ee45aedb1a.
@Health___Beauty Tutaj taka sama sytuacja jak wyżej. Masz czas na wysyłkę do końca jutrzejszego dnia, natomiast wyświetlana jest informacja o wysyłce do końca dzisiejszego dnia, aby kupujący otrzymał towar zgodnie z przewidywanym czasem dostawy. Są to obliczenia na podstawie danych z historycznych wysyłek i dostaw, nie tylko deklaracji sprzedawcy.
@w_kiwi czyli te przesyłki nie będą obniżały skuteczności wysyłki na czas? po co w takim razie wprowadziliście to oznaczenie
Wyłączyłeś dostawy szybsze niż Twoja deklaracja (dla deklaracji wysyłki 2 i 3 dni). Zmiana będzie widoczna w ciągu 2 godzin od chwili wyłączenia. Ustawienie będzie aktywne do 25.01.2024 do północy. Możesz w każdej chwili przywrócić domyślny stan tego ustawienia.
Skoro jest to włączone a i tak pokazuje co chce?