anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czas wysłania niezgodny z deklaracją

plusk_pl
#10 Popularyzator#

Mimo ustawienia czasu wysyłki na 1 dzień roboczy, np. przy zamówieniu z 4 stycznia godz. 9.50 pojawia się informacja "czas na wysłanie do czw., 4 sty 2024, 23:59" (tylko przy wyborze DPD). Właśnie ustawiłem godzinę wysyłki tego samego dnia dla DPD na 9:00, jednak zamówienia z taką datą zostały złożone przed zmianą tych ustawień.

oznacz moderatorów
23 ODPOWIEDZI 23

plusk_pl
#10 Popularyzator#
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@plusk_pl podaj mi proszę przykładowy numer oferty gdzie występuje ta sytuacja.

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

plusk_pl
#10 Popularyzator#

np. taka https://allegro.pl/oferta/geberit-przycisk-splukujacy-115-770-11-5-13970925569

oraz zamówienie 20073930-aade-11ee-9535-8bb0175e0f3e

teraz widzę, że już jest dla wszystkich nowych zamówień jest 5 stycznia bez względu na metodę dostawy

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@plusk_pl dziękuję, zmiana godzin granicznych nie jest brana pod uwagę w wyliczeniach dopóki nie zostaną one pozytywnie zweryfikowane, dlatego dla tego zamówienia z godz. 9.50 przewidywany czas dostawy pokazuje się jeszcze w oparciu o stare ustawienia. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

plusk_pl
#10 Popularyzator#

Tylko właśnie od świąt miałem usunięte godziny tego samego dnia

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@plusk_pl a jakim czasie wysyłałeś zamówienia? Zgodnie z deklaracjami? 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

plusk_pl
#10 Popularyzator#

Tak, miałem ustawione odpowiednio, żeby wysyłkę pokazywało 2/3 stycznia

oznacz moderatorów

plusk_pl
#10 Popularyzator#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Znowu mam podobną sytuację. Od tygodnia mam ustawione godziny wysyłki tego samego dnia tylko dla wtorku, środy i czwartku, czas wysyłki na wszystkich ofertach to 1 dzień. Mimo to na dzisiejszych zamówieniach dalej widnieje czas wysyłki do 15 stycznia, 23:59

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@plusk_pl podaj proszę przykład takiego zamówienia oraz zrzut ekranu gdzie pojawia się informacja o wysyłce do końca dzisiejszego dnia. 
W Twoich ofertach dzisiaj jest informacja o przewidywanej dostawie w środę, a deklaracja wskazuje na czas wysyłki w ciągu 24h. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

plusk_pl
#10 Popularyzator#

Zrzut ekranu 2024-01-15 111800.png

to np. zamówienie afcd0770-b371-11ee-9785-e1318688de4d lub 55508f00-b381-11ee-af72-37bed499d892 . Taka informacja pojawia się tylko w niektórych jakby losowo wybranych zamówieniach

Zrzut ekranu 2024-01-15 111842.png

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@plusk_pl czy możesz podać numer zamówienia, dla którego czas na wysłanie pokazuje jutrzejszą datę? Twój deklarowany czas na wysyłkę to 24h, najprawdopodobniej wysyłałeś zamówienia wcześniej i dlatego w przypadku tych zamówień i tej metody dostawy wyliczyliśmy dostawę na jutro, a aby tak się stało do końca dzisiejszego dnia powinna od Ciebie wyjść. Natomiast piszesz, że nie we wszystkich zamówieniach jest taka informacja, więc chciałabym się jeszcze upewnić co powoduje różnice. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

plusk_pl
#10 Popularyzator#

Niektóre zamówienia wysyłamy wcześniej niż jest napisane, ale czy czas wysyłki nie powinien być zawsze taki jak moja deklaracja? To te 3:

  • afcd0770-b371-11ee-9785-e1318688de4d
  • 55508f00-b381-11ee-af72-37bed499d892
  • e1111410-b381-11ee-99f2-59b41490b325

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@plusk_pl przewidywany czas dostawy wyliczamy na podstawie historycznych danych dotyczących wysyłek. Czas wysyłki, który wyświetlamy w Szczegółach dostawy w ofercie, opiera się na statystykach, a nie samych deklaracjach Sprzedającego. 
Wcześniejsze nadania spowodowały, że tutaj wyświetla się informacja o nadaniu przesyłki do końca dzisiejszego dnia, aby kupujący otrzymał ją zgodnie z deklaracją jutro, natomiast w systemie zarówno zamówienia podane wcześniej jak i te podane teraz mają taki sam czas dostawy - 16.01, to ten sam przewoźnik, takie wyliczenie wynika ze statystyk wcześniejszych wysyłek.   

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

plusk_pl
#10 Popularyzator#

@la_nika Ale ja właśnie dlatego ustawiam czas wysyłki "1 dzień", a nie "natychmiast", żeby mieć ten jeden dzień buforu, mimo, że niektóre paczki udaje się wysłać wcześniej. Rozumiem, że w sytuacji, gdy np. przez miesiąc mam dobry przerób i dużo paczek wychodzi tego samego dnia, a w następnym pracownicy idą na urlop i nie jestem w stanie wysłać szybciej niż deklaruję dalej będą się wyświetlać szybsze wysyłki, bo "dane historyczne" 🙄

oznacz moderatorów

plusk_pl
#10 Popularyzator#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

czy w związku z tym mogę prosić o usunięcie bądź wykluczenie ze statystyk negatywnej oceny, która odnosi się do opóźnionej wysyłki, mimo, że została wysłana zgodnie z deklaracją w ciągu 1 dnia roboczego?:

"Przesyłka miała dojść 10.02 sobota ,a dotarła 13.02 wtorek dla wysyłającego zapewne żadna różnica , ale dla mnie miało znaczenie szczególnie że mówimy o głowicy z bateri łazienkowej .Szybka wymiana w sobotę ale nie tym razem." 

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@plusk_pl Nieważne co Ty sobie ustawisz > Allegro wie lepiej > ważne są "dane historyczne" > jak historia mówi, że "białe jest czarne" to tak ma być😂🙄

oznacz moderatorów

Health___Beauty
#14 Krzewiciel#

u mnie to samo. DpD od dawna ma ustawioną godz.10.00 jako wysyłka tego samego dnia, do wczoraj wszystko było ok, dziś zamówienie o 10:40, czas na wysłanie do wtorku 23;59, nr zamówienia 35c67d70-b453-11ee-896b-cb253fa9f7e3, onebox to samo - nie mam wysyłki w ten sam dzień, zamówienie dziś 7;14, czas wysyłki dziś do 23:59, zamówienie 894bbd60-b436-11ee-9d4c-31ee45aedb1a.

 

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Health___Beauty Tutaj taka sama sytuacja jak wyżej. Masz czas na wysyłkę do końca jutrzejszego dnia, natomiast wyświetlana jest informacja o wysyłce do końca dzisiejszego dnia, aby kupujący otrzymał towar zgodnie z przewidywanym czasem dostawy. Są to obliczenia na podstawie danych z historycznych wysyłek i dostaw, nie tylko deklaracji sprzedawcy.

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Health___Beauty
#14 Krzewiciel#

@w_kiwi  czyli te przesyłki nie będą obniżały skuteczności wysyłki na czas? po co w takim razie wprowadziliście to oznaczenie 

ostosuj czas dostawy do Twoich preferencji
NOWOŚĆ

Wyłączyłeś dostawy szybsze niż Twoja deklaracja (dla deklaracji wysyłki 2 i 3 dni). Zmiana będzie widoczna w ciągu 2 godzin od chwili wyłączenia. Ustawienie będzie aktywne do 25.01.2024 do północy. Możesz w każdej chwili przywrócić domyślny stan tego ustawienia.

 

Skoro jest to włączone a i tak pokazuje co chce?

oznacz moderatorów