Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Po raz kolejny w moich ofertach wyświetlany jest przekłamany czas na wysyłkę. Mam ustawione 2 dni na wysyłkę a klient po zakupie dostaje informację CZAS NA WYSŁANIE do jutra..już miałam analogiczną sytuację i dostałam negatywa i groźby bo wyświetlaliscie klientowi ze paczka wyjdzie na drugi dzien choc to nie bylo w deklaracji a klient miał to gdzieś,.i wy również. Przepraszam bardzo ale jakim prawem wyswietlacie nieprawdziwe informacje w ofertach? Kiedys myslalam ze to problem wysyłki szybszej niż deklaracja i przestałam wysyłać paczki wczesniej, mimo to dalej wyswietlacie wlasną prognozę wysyłki. I nie piszcie mi ze to SZACUNKOWY czas bo tak tego nie piszecie klientom,oni widzą CZAS NA WYSYŁKĘ poza tym skoro ustawiam wysyłka 2 dni to jak możecie pisać krótszy czas?
@petinek_pl Cześć. 🙂 Jak już wiesz, przewidywany czas dostawy wyliczany jest na podstawie m.in. Twoich archiwalnych nadań. W niektórych przypadkach nadajesz paczki szybciej niż deklaracja (np. zamówienie feff02b0-faf9-11ee-b995-4ddaa4e62b66, 45e61401-faf2-11ee-8c21-9d8527a2af46 czy b8ef2ba1-fb0e-11ee-a4dc-9d3dec52b0c8).
Jeśli nadajesz przesyłki szybciej, niż deklarujesz – uwzględniamy tę informację w naszych wyliczeniach. Dlatego przewidywany czas dostawy, który wyświetlamy w Twoich ofertach, może być krótszy niż deklarowany przez Ciebie czas wysyłki.
W zakładce Skuteczność wysyłki znajdziesz sekcję Dostosuj czas dostawy do Twoich preferencji. Znajdziesz tam przycisk [wyłącz dostawy szybsze niż moja deklaracja].
Możesz z niego skorzystać, jeśli wysyłasz przesyłki szybciej, niż deklarujesz i nie chcesz, abyśmy uwzględniali to w przewidywanym czasie dostawy. Gdy go klikniesz, w Twoich ofertach z deklarowanym czasem wysyłki 2 i 3 dni, pokażemy przewidywany czas dostawy nie krótszy niż Twoja deklaracja wysyłki.
@ko_alka bardzo dobrze, tylko jak zwykle moje wiadomości nie są czytane. Powyżej napisałam,że nie wysyłam szybciej i to już od dawna.
"Po raz kolejny w moich ofertach wyświetlany jest przekłamany czas na wysyłkę. Mam ustawione 2 dni na wysyłkę a klient po zakupie dostaje informację CZAS NA WYSŁANIE do jutra..już miałam analogiczną sytuację i dostałam negatywa i groźby bo wyświetlaliscie klientowi ze paczka wyjdzie na drugi dzien choc to nie bylo w deklaracji a klient miał to gdzieś,.i wy również. Przepraszam bardzo ale jakim prawem wyswietlacie nieprawdziwe informacje w ofertach? Kiedys myslalam ze to problem wysyłki szybszej niż deklaracja i przestałam wysyłać paczki wczesniej, mimo to dalej wyswietlacie wlasną prognozę wysyłki. I nie piszcie mi ze to SZACUNKOWY czas bo tak tego nie piszecie klientom,oni widzą CZAS NA WYSYŁKĘ poza tym skoro ustawiam wysyłka 2 dni to jak możecie pisać krótszy czas?"
@petinek_pl Wyżej podałam Ci numery zamówień, które nadałaś szybciej niż deklaracja.
Przykłady: feff02b0-faf9-11ee-b995-4ddaa4e62b66, 45e61401-faf2-11ee-8c21-9d8527a2af46 i b8ef2ba1-fb0e-11ee-a4dc-9d3dec52b0c8. Wszystkie z 15 kwietnia. Przejrzyj swój raport samodzielnie, bo nie są to jedyne zamówienia, które nadałaś przed terminem.
@ko_alka ...a ja mam sytuację odwrotną. Mam ustawiony czas wysyłki 2 dni, przesyłki wyruszają do kupującego w terminie (skuteczność na 100%), mimo to przewidywany czas dostawy wyświetlany jest wydłużony o 1 dzień.
Co u mnie powoduje wydłużenie predykcji?
Kinga
A ja mam do Was dobrą propozycję. Zacznijcie liczyć zgodność z terminem wysyłki biorąc pod uwagę NIE odbiór przez kuriera, a moment umieszczenia w paczkomacie (szczególnie Allegro One). Dlaczego? Po 1. Paczka, która znajdzie się w paczkomacie PRZESTAJE być zależna od sprzedawcy. Sprzedawca nie może jej wyjąć, jeśli kurier ma w d**e podjazd po nią i paczka leży aż temu leniwemu kurierowi się zachce. Kupujący powinien mieć w tym momencie przy swoim zamówieniu specjalne oznaczenie "paczka wysłana w terminie" i wszelkie zażalenia dotyczące dostawy czy negatywy z tego tytułu powinny być przez allegro usuwane. Jeżeli ktoś dostaje negatywa bo nie dostał przesyłki w terminie mimo, że wysłał ją w terminie - to niech sobie wystawia negatywa kurierowi, a nie dla sprzedawcy, który nie odpowiada w jakikolwiek sposób za jego pracę. W przypadku UPS Allegro One kurier nie ma żadnej godziny granicznej. Podjeżdża kiedy mu się chce. To nie InPost. Paczka powinna być terminowa w momencie umieszczenia jej w paczkomacie Allegro. Z pocztą polską nie macie tego problemu - podanie jej na poczcie to automatyczne spełnienie terminu, a przecież wcale tego dnia paczka nie musi wyjść z poczty (bo również czasem im się już nie chce). Dlaczego więc nie możecie tego zrobić w stosunku do paczek z paczkomatu, które również przestają być w gestii sprzedawcy w momencie ich umieszczenia?
O Tak, Mądrze piszesz. Okłamywanie klientów, że paczka nie nadana, gdy leży od dawna w paczkomacie, jest bardzo nieuczciwe ze strony Allegro i stwarza wiele problemów.
Proponuję także poprawić parametr "Czas wysyłki" w ofertach, aby był dokładny co do minuty. Dokładność 24h jest niewystarczająca. Wtedy można by wpisać że jeden przedmiot wymaga 10 minut pakowania, a inny 10 godzin. Obecny system tabel wysyłek tego samego dnia jest bezużyteczny.
Powinna być też możliwość zmiany dni roboczych. Nie każda firma chce pracować od poniedziałku do piątku - niektórzy pracują inaczej, a allegro to uniemożliwia.