Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Mama pytanie , co w przypadku gdy klient kupił przedmioty ( dziś, wysyłka do jutra ) lecz poprosił w wiadomości o wysyłkę w czwartek 25.04 ? Czy mogę gdzieś to zgłosić by nie liczyło mi się to statystyki ?
@UmkaPL Tak. Kiedy minie termin wysyłki, prześlij nam numer zamówienia i zrzut ekranu z widokiem prośby klienta, by opóźnić dostawę.
Ok, tak zrobię, dziękuje za odpowiedz.
@nat_not Teraz będzie więcej takich spraw - długi weekend. Mi spadła jakość sprzedaży, bo po północy wysłałem prośbę o wykluczenie z jakości sprzedaży i po 13-tej zostało to wykluczone, tylko że aktualizowane raz dziennie: ok. 6-7 rano i