- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
witam, ta weryfikacja trwa nie 5 dni, a chyba już ponad 5 miesięcy, nie dużą kwotę mi zabłokowano, bo tylko 88zł, ale wkurza mnie to, że nikt mnie nie pytał czy ja chcę te przelewy 24, czy może mi samego PayU wystarczy, ogólnie sprawa jest dla organów sprawdzających z jakiej paki ja wysłałem towar i nie mogę odzyskać zapłatę za niego przez tyle czasu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czy ja też mogę prosić o pomoc z aktywacją przelewy 24? Wysłałam potrzebne oświadczenia i nic się nie zmienia od długiego czasu 😞
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@IQnails z informacji jakie otrzymałam od operatora Przelewy24 wynika, że brakuje odpowiednich dokumentów w złożonym wniosku. Potrzebny jest skan lub czytelne zdjęcie dowodu tożsamości wszystkich osób upoważnionych do reprezentowania firmy. Możesz je dosłać w tej zakładce, klikając [uzupełnij dane osobowe].
Moderatorka
Jak dostawa na czas - to Allegro!
Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam. Wiem, że jeszcze 5 dni nie minęło, ale gorący okres przedświąteczny, dzisiaj mija 5 dzień. Czy mógłbam bym prosić o przyspieszenie weryfikacji jeżeli jest taka szansa? Pozdrawiam Magdalena
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@magdalenka0620 Cześć Magdalena, oczywiście rozumiem. Poprosiłam o przyspieszenie weryfikacji. Proszę Cię o jeszcze chwilę cierpliwości.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@magdalenka0620 Cześć, to znowu ja - Twoje wypłaty są już aktywne 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję serdecznie, życzę wesołych świąt
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@magdalenka0620 Wzajemnie 🎁
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzien dobry,
bardzo prosze o przyspieszenie weryfikacji konta do wyplat z Przelewy24, wczoraj minal 5 dzien roboczy od kiedy nadalem przelew i wypelnilem oswiadczenie z danymi. Wyplaty pozostaja jednak zablokowane.
Pozdrawiam serdecznie
Stasiu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Laleliloluly, zobaczę, co uda się zrobić. 🙂
Moderatorka
_____________
Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Laleliloluly, Twoje konto do wypłat zostało pozytywnie zweryfikowane. 🙂
Moderatorka
_____________
Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziekuje Pani Maju za interwencje i zycze bogatego Gwiazdora! 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mogę prosić również o pomoc w tej samej sprawie odnośnie aktywacji przelewów 24. Przelew i dane zostały przesłane tydzień temu, na tą chwilę wciąż mam zablokowane usługi przelewów 24.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@cyfravision, poprosiłam o przyspieszenie weryfikacji. 🙂
Moderatorka
_____________
Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czy mogłaby Pani sprawdzić co z moją weryfikacją z przelewami24? Już po raz 4 weryfikacja jest negatywna. Wysłałem już skany dowodu osobistego + oświadczenie o zamieszkaniu. Nie wspominając, że za każdym razem robiłem przelew z dobrego numeru bankowego, ale wciąż weryfikacja jest negatywna. Co jest nie tak?
Z payu nie było żadnego problemu...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Subaya już wyjaśniam, ponieważ zakończyłeś działalność weryfikacja nie może zakończyć się pomyślnie. Proszę wejdź w tą zakładkę. W części rodzaj konta zobaczysz: Zamień na konto zwykłe. Kliknij proszę "konto zwykłe". W okienku, które zobaczysz, kliknij [akceptuj].
Następnie ponownie wykonaj przelew weryfikacyjny tutaj. Powinno się udać 🙂
Moderatorka
Jak dostawa na czas - to Allegro!
Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zrobione. Zapomniałem o tym.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
Czy jest szansa żeby również na moim kocie sprawdzić co się dzieje z aktywacją przelewu24? Robię to po raz kolejny i od wielu miesięcy cisza.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@MPDecorMan oczywiście już wyjaśniam. Przy poprzedniej weryfikacji zabrakło dokumentów. W tej chwili dokumenty, które przysłałeś są weryfikowane. Weryfikacja w przypadku Przelewy24 może zająć do 5 dni roboczych.
Moderatorka
Jak dostawa na czas - to Allegro!
Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zrobiłem, tak jak napisałaś. Ale niestety nadal nic. Przelewy weryfikacyjne zrobione, skany wysłane, oświadczenie również. Aż mam komunikat "Dodałeś już maksymalną liczbę plików. " i weryfikacja nadal stoi? Co jest nie tak?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czy mogę prosić o sprawdzenie statusu mojego procesu weryfikacji do wypłat? Przelew i dane uzupełnione ponad 5 dni temu.