Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam, ta weryfikacja trwa nie 5 dni, a chyba już ponad 5 miesięcy, nie dużą kwotę mi zabłokowano, bo tylko 88zł, ale wkurza mnie to, że nikt mnie nie pytał czy ja chcę te przelewy 24, czy może mi samego PayU wystarczy, ogólnie sprawa jest dla organów sprawdzających z jakiej paki ja wysłałem towar i nie mogę odzyskać zapłatę za niego przez tyle czasu
OK, CZEKAM DALEJ CIERPLIWIE.
OK, CZEKAM DALEJ
Identyczny problem jak poprzednicy można czekać w nieskończoność na weryfikacje przelewy24, powinna być opcja wyłączyć jak nie potrafią zweryfikować tego w podawanym terminie 5 dni.
@Dominik14500 Cześć. Skontaktuję się w Twojej sprawie z Operatorem P24 i poproszę o przyspieszenie weryfikacji.
Ok, to proszę o jakieś informacji ile to jeszcze będzie trwało
@Dominik14500 Wypłaty są już aktywne na Twoim koncie, dziękuję za cierpliwość. 🙂
Dzień dobry!
Znalazłem ten wątek, który widzę że robi za zbiorczy, to też się dopnę.
Weryfikacja PayU i P24, zacznę od drugiego.
P24 - status zmienił się z "w trkacie weryfikacji" na "niedostępne". Rozumiem, że to brak współpracy operatora z moim bankiem i po prostu kupujący nie będzie miał możliwości wpłaty tą drogą?
PayU - ostatni przelew weryfikacyjny poszedł 21.03 (wcześniej byłem w wiecznej weryfikacji przy zagranicznym banku, zmieniłem na polski), przelew wrócił wczoraj, dalej jestem w trakcie weryfikacji.
Zatem proszę o pomoc.
Pozdrawiam
Daniel
@el_danielo1985 Jeśli chodzi o Przelewy24, weryfikacja danych do wypłat zakończyła się pomyślnie. Sprawę wypłaty z PayU kieruję do konsultacji. Kiedy dostanę odpowiedź, odezwę się ponownie.
@el_danielo1985 Dostałam informację, z której wynika, że przelew weryfikacyjny nie dotarł, dlatego dane nie zostały dotąd zmienione. Spróbuj wykonać przelew ponownie, pamiętając żeby nie zmieniać nic w jego tytule.
Nic w tytule i kwocie nie zmieniałem. 😉
No cóż, wysłałem jeszcze raz. 🙃
witam, bardzo proszę o weryfikacje mojego konta przelewy24,wyslane pieniądze,dane,i nadal zamrożone.
@kumido0 Widzę, że dane do wypłat zostały już zaakceptowane 🙂
Dzień dobry, a jak potwierdzić przelewem konto skoro nie ma go w dostępnych do wyboru? Mam konto w ING busines.
Dzień dobry, wysłałem wszystkie niezbędne dokumenty do przelewy24 i miało być w ciągu 5 dni rozpatrzone. Okazuje się że nadal żadnej odpowiedzi....
Dzwoń do nich na ten numer 616429080 bo inaczej 2-3 tygodnie jak nic a tak to w kilka minut bedzie załatwione
@Danti20, napisaliśmy do Ciebie mejlowo w tej sprawie. 🙂 Aby uruchomić wypłaty z Przelewy24 musisz najpierw aktywować wypłaty. Zrobisz to w tej zakładce.
Czy można przyśpieszyć tą weryfikację Przelewy24 ? Kilkukrotnie zrobiłem przelew weryfikacyjny, wysłane dokumenty i dalej cisza. O co kaman ?
@Franek22233 konsultujemy kwestię wypłat na Twoim koncie z operatorem. Dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
@Franek22233 otrzymałam informację od operatora, że wypłaty są już aktywne.