anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czekamy na weryfikację Przelewy24

MAMY ROZWIĄZANIE!
sun-texkropkapl
#7 Wielbiciel#

witam, ta weryfikacja trwa nie 5 dni, a chyba już ponad 5 miesięcy, nie dużą kwotę mi zabłokowano, bo tylko 88zł, ale wkurza mnie to, że nikt mnie nie pytał czy ja chcę te przelewy 24, czy może mi samego PayU wystarczy, ogólnie sprawa jest dla organów sprawdzających z jakiej paki ja wysłałem towar i nie mogę odzyskać zapłatę za niego przez tyle czasu

oznacz moderatorów
288 ODPOWIEDZI 288
CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

OK, CZEKAM DALEJ CIERPLIWIE.

oznacz moderatorów
CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

OK, CZEKAM DALEJ

oznacz moderatorów
Dominik14500
#7 Wielbiciel#

Identyczny problem jak poprzednicy można czekać w nieskończoność na weryfikacje przelewy24, powinna być opcja wyłączyć jak nie potrafią zweryfikować tego w podawanym terminie 5 dni.

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Dominik14500 Cześć. Skontaktuję się w Twojej sprawie z Operatorem P24 i poproszę o przyspieszenie weryfikacji. 

oznacz moderatorów
Dominik14500
#7 Wielbiciel#

Ok, to proszę o jakieś informacji ile to jeszcze będzie trwało 

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Dominik14500 Wypłaty są już aktywne na Twoim koncie, dziękuję za cierpliwość. 🙂 

oznacz moderatorów
el_danielo1985
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry!

 

Znalazłem ten wątek, który widzę że robi za zbiorczy, to też się dopnę.

 

Weryfikacja PayU i P24, zacznę od drugiego.

 

P24 - status zmienił się z "w trkacie weryfikacji" na "niedostępne". Rozumiem, że to brak współpracy operatora z moim bankiem i po prostu kupujący nie będzie miał możliwości wpłaty tą drogą?

 

PayU - ostatni przelew weryfikacyjny poszedł 21.03 (wcześniej byłem w wiecznej weryfikacji przy zagranicznym banku, zmieniłem na polski), przelew wrócił wczoraj, dalej jestem w trakcie weryfikacji.

 

 

 

Zatem proszę o pomoc.

 

Pozdrawiam

 

Daniel

 

 

 

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@el_danielo1985 Jeśli chodzi o Przelewy24, weryfikacja danych do wypłat zakończyła się pomyślnie. Sprawę wypłaty z PayU kieruję do konsultacji. Kiedy dostanę odpowiedź, odezwę się ponownie.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@el_danielo1985 Dostałam informację, z której wynika, że przelew weryfikacyjny nie dotarł, dlatego dane nie zostały dotąd zmienione. Spróbuj wykonać przelew ponownie, pamiętając żeby nie zmieniać nic w jego tytule. 

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
el_danielo1985
#8 Zapaleniec#

Nic w tytule i kwocie nie zmieniałem. 😉

No cóż, wysłałem jeszcze raz. 🙃

oznacz moderatorów
el_danielo1985
#8 Zapaleniec#

Ok. Wszystko aktywne.

 

Dziękuję @nat_not za zainteresowanie i informacje. 🙃

oznacz moderatorów
kumido0
#7 Wielbiciel#

witam, bardzo proszę o weryfikacje mojego konta przelewy24,wyslane pieniądze,dane,i nadal zamrożone.

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@kumido0 Widzę, że dane do wypłat zostały już zaakceptowane 🙂

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
krolmet
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, a jak potwierdzić przelewem konto skoro nie ma go w dostępnych do wyboru? Mam konto w ING busines.

oznacz moderatorów
Danti20
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry, wysłałem wszystkie niezbędne dokumenty do przelewy24 i miało być w ciągu 5 dni rozpatrzone. Okazuje się że nadal żadnej odpowiedzi....

oznacz moderatorów
ARCOMP_Elblag
#7 Wielbiciel#

Dzwoń do nich na ten numer 616429080 bo inaczej 2-3 tygodnie jak nic a tak to w kilka minut bedzie załatwione

oznacz moderatorów
mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Danti20, napisaliśmy do Ciebie mejlowo w tej sprawie. 🙂 Aby uruchomić wypłaty z Przelewy24 musisz najpierw aktywować wypłaty. Zrobisz to w tej zakładce

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów
Franek22233
#7 Wielbiciel#

Czy można przyśpieszyć tą weryfikację Przelewy24 ? Kilkukrotnie zrobiłem przelew weryfikacyjny, wysłane dokumenty i dalej cisza. O co kaman ? 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Franek22233 konsultujemy kwestię wypłat na Twoim koncie z operatorem. Dam znać, gdy otrzymam odpowiedź. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Franek22233 otrzymałam informację od operatora, że wypłaty są już aktywne. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów