anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czekamy na weryfikację Przelewy24

MAMY ROZWIĄZANIE!
sun-texkropkapl
#7 Wielbiciel#

witam, ta weryfikacja trwa nie 5 dni, a chyba już ponad 5 miesięcy, nie dużą kwotę mi zabłokowano, bo tylko 88zł, ale wkurza mnie to, że nikt mnie nie pytał czy ja chcę te przelewy 24, czy może mi samego PayU wystarczy, ogólnie sprawa jest dla organów sprawdzających z jakiej paki ja wysłałem towar i nie mogę odzyskać zapłatę za niego przez tyle czasu

oznacz moderatorów
288 ODPOWIEDZI 288
Franek22233
#7 Wielbiciel#

Wiem. Po zgłoszeniu sprawy przez czat Allegro, sprawa została załatwiona w przeciągu 30minut. Pozdrawiam

oznacz moderatorów
ARCOMP_Elblag
#7 Wielbiciel#

przykleję się do tematu, niestety przelewy24 to chyba odwieczny i stały problem u mnie też to trwało ze 2 tygodnie i coś sądzę że by trwało jeszcze dłuuugo ale zadzwoniłem na infolinię na przelewy24 616429080  https://www.przelewy24.pl/pomoc#formularz-kontaktowy i w ciągu 2-3 minutek wszystko jest aktywne 🙂  można przez telefon od razu ..? można! więc czemu systemowo tyle trwa...???

oznacz moderatorów
daro31ie
#9 Pomysłodawca#

Witam

Kto rozsądny przęśle skan dowodu osobistego takiej firmie?

To tak jakby prosić się o kłopoty chwilówkę.

 

 

oznacz moderatorów
sebwo3
#8 Zapaleniec#

28.09 dodałem numer konta do wypłat środków. Tego dnia wykonałem przelew weryfikacyjny. Do dziś nie mogę wypłacić środków bo nadal trwa weryfikacja .

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Powinna 3dniPayU a Przelewy24 5 dni jak dane konta Allegro i konta bankowego są takie same.

oznacz moderatorów
sebwo3
#8 Zapaleniec#

Terminy które podajesz są wymienione na stronie ale co zrobić kiedy ten okres już dawno minął a środków nadal nie można wypłacić. Dla mnie allegro to złodzieje którzy specjalnie opóźniają ten proces i obracają moją kasą.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@sebwo3 Weryfikacja trwa nadal, ponieważ dwa dni temu dołączyłeś wymagane dokumenty. Sprawdzimy status Twojej weryfikacji, ale na razie proszę Cię o cierpliwość. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@sebwo3 Dostałam już informację, że wykonałeś przelew do operatora Przelewy24, a nie PayU, stąd będziesz musiał wykonać jeszcze jeden przelew weryfikacyjny. Więcej informacji w tej kwestii otrzymasz wiadomości mailowej od nas. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
daro31ie
#9 Pomysłodawca#

Ludzie zlitujcie się.

Jak można domagać się skanu dowodu osobistego?

Czy na prawdę chcecie narazić swoich klientów na problemy?

Chwilówka to  nie jest jeszcze największy problem.

oznacz moderatorów
sebwo3
#8 Zapaleniec#

Wykonałem już 2 przelewy weryfikujące bo ile można czekać na wypłatę środków. Mało tego, uzupełniłem też dane do weryfikacji na podstawie dokumentów i nadal nie mogę wypłacić środków.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@sebwo3 aktywowałeś wypłaty od operatora Przelewy24, a środki są na saldzie operatora PayU, dlatego w tej zakładce w części poświęconej operatorowi PayU kliknij proszę przejdź do banku i wykonaj przelew weryfikacyjny.
W przypadku tego operatora weryfikacja może zająć do 3 dni roboczych. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
masolski
#8 Zapaleniec#

Moja weryfikacja trwa od 24.07. Wypełniłem formularz danych, przesłałem 1,01zł. Żadnego potwierdzenia, informacji. Zablokowane ponad 600zł. 

Konto na allegro mam ponad 21 lat. 

Ile jeszcze mam czekać na weryfikację? 

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@masolski Cześć. 🙂 Widzę, że dokumenty wymagane do aktywacji wypłat u Operatora P24 przesłałeś dopiero wczoraj, zatem poczekaj proszę na ich sprawdzenie. Jeśli wszystko będzie się zgadzać, to środki wypłacisz jeszcze w tym tygodniu. 🙂 

oznacz moderatorów
masolski
#8 Zapaleniec#

@ko_alka , wysłałem 24.07. Wczoraj wysłałem kolejny raz, bo już nie wiem ile można czekać bez żadnej informacji zwrotnej. Jaką mam gwarancję, że po 5 dniach czekania coś się zmieni? Możesz sprawdzić dlaczego od 24.07 moje konto nie zostało aktywowane? Mineło już 5 dni. 

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@masolski Widzę jedynie informację, że do wczoraj nie dostaliśmy od Ciebie żadnych dokumentów. Trudno mi powiedzieć co wydarzyło się 24 lipca, że dokumenty nie dotarły do weryfikacji. 

oznacz moderatorów
masolski
#8 Zapaleniec#

Dzięki @ko_alka , a czy teraz już widzisz, że wszystkie dokumenty/dane są? Wypełniłem formularz danych, nie wysłałem skanu, bo zgodnie z informacjami same same wystarczą.

Nie mam problemu żeby zaczekać kilka dni jeśli wszystkie dane już są. Gorzej, że nikt o braku czasu nieprawidłowościach nie informuje.

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@masolski Samych dokumentów oczywiście nie widzę, ale mam informację, że jakieś czekają na weryfikację. Gdyby do końca tego tygodnia weryfikacja się nie zakończyła, to daj znać - skontaktuję się z Operatorem i dowiem się, co się dzieje. 

oznacz moderatorów
GrimMasterPL
#7 Wielbiciel#

Witam!
Proszę wtrącać się w mojej sprawie @ko_alka @la_nika @_HolaOla_ 

Weryfikacja konta trwa już drugi miesiąc. Ponad 40 dni!
Poinformowano mnie, że operator płatności P24 wciąż weryfikuje dane...
Operator PayU został pozytywnie aktywowany trzeciego dnia.
Przelewy 24, kontrolna wypłata, pozytywnie, miała miejsce 20 dni temu. I znowu cisza. Trwa weryfikacja...
Konto firmowe nie jest nowe, działa już ponad 2,3 lata, weryfikacja w związku ze zmianą danych firmy. Konto nie zablokowane. Osoba fizyczna właściciela konta nie ulega zmianie. 
Wszystko byłoby w porządku, gdyby nie brak możliwości wypłaty środków. W tym czasie u operatora płatności P24 zgromadziła się znaczna kwota. Zablokowane ponad 24 000 zł.
W rzeczywistości, sklep sprzedaje towary i przez drugi miesiąc nie może otrzymywać przychodów.
Z jakich środków mam płacić prowizję Allegro w tym przypadku? Oraz inne bieżące wydatki biznesowe?
Z operatorem P24 już się skontaktowałem, dostałem odpowiedz "Jest to sytuacja wyjątkowa. Proszę o kontakt bezpośrednio z Allegro."
Wszystkie niezbędne dokumenty do zmiany danych konta z mojej strony zostały przekazane do weryfikacji. W tym czasie nie było żadnych dodatkowych próśb z działu weryfikacji.
Szczerze mówiąc już jestem na skraju! 
Wstrzymanie wypłaty środków przez tak długi czas uważam za naruszenie praw sprzedawcy i zagrożenie dla biznesu.
Zgodnie z jakimi zasadami sprzedawca musi tak długo czekać na weryfikację? W którym dokładnie artykule Regulaminu Allegro to jest wskazane?
Odpowiedz " na obecną chwilę musi się Pan uzbroić w cierpliwość " nie jest akceptowana.  Już to słyszałem trzy tygodnie temu.
Сzekam na fachową konkretną odpowiedź od specjalisty.

oznacz moderatorów
daro31ie
#9 Pomysłodawca#

Przelewy24 wraz Z Allegro to zwykli złodzieje. Moja firma już 2 razy została przez nich okradziona.

Wstyd!

Widzę, że proceder dalej trawa. Mam nadzieję, że nie przesłał Pan skan dokumentów.

W konsekwencji będzie jeszcze chwilówka.

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@GrimMasterPL Cześć. Skontaktuję się z Operatorem w tej sprawie i wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 

oznacz moderatorów