anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czekamy na weryfikację Przelewy24

Idź do rozwiązania
sun-texkropkapl
#7 Wielbiciel#

witam, ta weryfikacja trwa nie 5 dni, a chyba już ponad 5 miesięcy, nie dużą kwotę mi zabłokowano, bo tylko 88zł, ale wkurza mnie to, że nikt mnie nie pytał czy ja chcę te przelewy 24, czy może mi samego PayU wystarczy, ogólnie sprawa jest dla organów sprawdzających z jakiej paki ja wysłałem towar i nie mogę odzyskać zapłatę za niego przez tyle czasu

oznacz moderatorów
251 ODPOWIEDZI 251
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@el_danielo1985 Jeśli chodzi o Przelewy24, weryfikacja danych do wypłat zakończyła się pomyślnie. Sprawę wypłaty z PayU kieruję do konsultacji. Kiedy dostanę odpowiedź, odezwę się ponownie.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@el_danielo1985 Dostałam informację, z której wynika, że przelew weryfikacyjny nie dotarł, dlatego dane nie zostały dotąd zmienione. Spróbuj wykonać przelew ponownie, pamiętając żeby nie zmieniać nic w jego tytule. 

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
el_danielo1985
#8 Zapaleniec#

Nic w tytule i kwocie nie zmieniałem. 😉

No cóż, wysłałem jeszcze raz. 🙃

oznacz moderatorów
el_danielo1985
#8 Zapaleniec#

Ok. Wszystko aktywne.

 

Dziękuję @nat_not za zainteresowanie i informacje. 🙃

oznacz moderatorów
kumido0
#7 Wielbiciel#

witam, bardzo proszę o weryfikacje mojego konta przelewy24,wyslane pieniądze,dane,i nadal zamrożone.

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@kumido0 Widzę, że dane do wypłat zostały już zaakceptowane 🙂

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
krolmet
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, a jak potwierdzić przelewem konto skoro nie ma go w dostępnych do wyboru? Mam konto w ING busines.

oznacz moderatorów
Danti20
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry, wysłałem wszystkie niezbędne dokumenty do przelewy24 i miało być w ciągu 5 dni rozpatrzone. Okazuje się że nadal żadnej odpowiedzi....

oznacz moderatorów
ARCOMP_Elblag
#7 Wielbiciel#

Dzwoń do nich na ten numer 616429080 bo inaczej 2-3 tygodnie jak nic a tak to w kilka minut bedzie załatwione

oznacz moderatorów
mr_oma
Moderatorka
Moderatorka

@Danti20, napisaliśmy do Ciebie mejlowo w tej sprawie. 🙂 Aby uruchomić wypłaty z Przelewy24 musisz najpierw aktywować wypłaty. Zrobisz to w tej zakładce

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów
ARCOMP_Elblag
#7 Wielbiciel#

przykleję się do tematu, niestety przelewy24 to chyba odwieczny i stały problem u mnie też to trwało ze 2 tygodnie i coś sądzę że by trwało jeszcze dłuuugo ale zadzwoniłem na infolinię na przelewy24 616429080  https://www.przelewy24.pl/pomoc#formularz-kontaktowy i w ciągu 2-3 minutek wszystko jest aktywne 🙂  można przez telefon od razu ..? można! więc czemu systemowo tyle trwa...???

oznacz moderatorów
daro31ie
#7 Wielbiciel#

Witam

Kto rozsądny przęśle skan dowodu osobistego takiej firmie?

To tak jakby prosić się o kłopoty chwilówkę.

 

 

oznacz moderatorów