@Client:42551721 Odczekaj aż minie 5 dni roboczych i napisz tu ponownie, jeśli wypłaty nie zostaną aktywowane.
tak wiem o tym
@Knowhere ale ja na allegro nie jestem jednoosobowa działalność tylko jako spółka
@RED Nie pisałem tego stricte do Ciebie, a jedynie podpiąłem się pod Twojego posta z dodatkową informacją, która może przydać się innym.
Czekam już ponad mięsiac 😞 przelew zrobiony skany przesłane 😞
@Auto-Group-Luzar Dane konta Allegro zgodne z danymi konta w banku? Otrzymałeś mailem informację o powodach negatywnej weryfikacji? Złóż odwołanie tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1588cdd0-0680-4a7f-a68c-8e1864769ebb&subjectId=4e2473d5-2...
Jeśli dane są zgodne, zażądaj odsetek za przetrzymywanie pieniędzy.
My też czekamy bardzo długo na weryfikację Przelewy 24. Pieniądze zamrożone. Pisałem dwa razy na pomoc i żadnej odpowiedzi. 😞
@balsam_cap Twoje zgłoszenie w tej sprawie wpłynęło do nas 5 minut temu, więc poproszę Cię o cierpliwość. Sprawdzimy status Twojej weryfikacji i na pewno wrócimy do Ciebie z odpowiedzią.
Witam,
U mnie również proces weryfikacji konta Przelewy24 trwa dłużej niż wskazują na to informacje Allegro. Przelew wykonany 5.11.2020. Mógłbym prosić o pomoc w tej sprawie ?
@men_of_life Wypłaty przez Przelewy24 są już aktywne na Twoim koncie.
Odesłałem do Przelewy24 oświadczenie dot. beneficjentów rzeczywistych. Proszę o monitorowanie sprawy, co i jak dalej.
Witam ja też bardzo proszę o pomoc bo u mnie też minęło 5 dni a mam zamrożone prawie 4200 kiedy je odzyskam?????
@patidj Widzę, że dostałaś informację mailową, że sprawa jest wyjaśniana z operatorem płatności. Proszę Cię o jeszcze odrobinę cierpliwości.
Ile mamy jeszcze czekać wszystko wysłane raz jeszcze jako komplet. Mamy zamrożone 1000 PLN 😞
@Auto-Group-Luzar Czy zgodnie z prośbą przesłałeś dokumenty dotyczące wszystkich beneficjentów rzeczywistych przez formularz w Ustawienia wypłat?
tak zostało to wysłane dzisiaj już 3ci raz.
Proszę o interwencję w tej sprawie bo to są już chyba jakieś żarty.
@Auto-Group-Luzar Działam już w Twojej sprawie i jak tylko dostanę więcej informacji, wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
@Auto-Group-Luzar Otrzymałeś od nas wiadomości mailowe w sprawie weryfikacji, więc sprawdź proszę swoją skrzynkę mailową.
Witam, mam ten sam problem z weryfikacją przelewy24, przelrw został wykonany 23/11 o zostały uzupełnione dane. Proszę o interwencję i pomoc.
@Kazka19 Konsultuję Twoją sprawę. Gdy będę coś wiedzieć, odezwę się ponownie.
@Kazka19 Wypłaty są już aktywne na Twoim koncie.