Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@AGLOPRIMA2 Szybko i bez gadania to tylko sprzedawca musi robić zwroty a w drugą stronę to działa trochę inaczej - ziarnko do ziarnka a zbierze się miarka . Czas pracuje na ich korzyść .
@AGLOPRIMA2 prowizję od sprzedaży naliczamy w chwili, gdy klient kupi w Twojej ofercie – czyli w chwili, gdy wygra licytację lub skorzysta z opcji kup teraz. Nawet jeśli płatność się nie powiedzie, prowizja zostaje naliczona, gdy klient kliknie kup teraz.
Gdy nie opłaci zamówienia (w wyznaczonym czasie), automatycznie anulujemy zamówienie i (również automatycznie, bez składania wniosku) zwrócimy prowizję, tak samo jeśli sam anuluje zamówienie.
W przypadku zamówienia nr 8af2c4f0-2f15-11f0-9440-cb5d6628ac15 proces zwrotu prowizji został wydłużony, ponieważ wystąpiłaś o jej zwrot. Zgłoszenie wniosku o rabat powoduje zmianę sposobu rozpatrywania zgłoszenia, sprzedający otrzymuje decyzję w ciągu 3 dni.
Gdybyś nie złożyła wniosku, rabat transakcyjny (zwrot prowizji) zostałby przyznany szybciej automatycznie.
guzik prawda
u mnie klient anulował ad5571e0-3178-11f0-90e5-e38d66f38ed2
automatycznie tyllko zeście zwrocili mu całą kwotę
a prowizi brak
zatem o nią wystąpiłam poprzez formularz
nadal jej nie ma
a prowizja już ściągnięta tak działa wasz mechanizm
mam niejsane wrażenie, że te 3 dni na zwrot prowizji pojawiły się całkiem niedawno, bo nie pierwszy raz tak robiłam, ale pierwszy raz nasze pieniądze zostały przetrzymane tak długo.
Z czego wynikają te równe 3 dni? Możesz wyjaśnić?
Taka kara dla sprzedawcy, że pilnuje swojej kasy?
@AGLOPRIMA2 ten czas wynika z procedury, gdy zostaje złożony wniosek, ktoś go musi rozpatrzyć, gdy rabat zostaje przyznany automatycznie, proces jest szybszy.
Nie jest to żadna kara, dla większości transakcji zwrot prowizji jest przyznawany automatycznie (informacje na ten temat znajdziesz tutaj).
Zależy nam, żeby ten proces był możliwe jak najszybszy i dlatego stawiamy na jego automatyzację.
@AlleMakijazPL już sprawdzam Twoje zgłoszenie i odpowiem Ci w Twoim wątku.
Nie przekonałaś mnie, ale wiem, nie ma obowiązku sprzedawać na Allegro.
@la_nika a automatycznie kiedy jest zwracane jakieś widełki czasowe po anulowaniu zamówienia ????
@sklep_solpio automatycznie rabat transakcyjny (zwrot prowizji) jest przyznawany z momentem spełnienia warunków. Nie mamy tutaj widełek czasowych, ponieważ jest to automatyczny proces.
@la_nika to od czego zależy czas przyznania jeśli widzicie, że teraz sprzedający otwierają temat z tym związany ? coś jest w takim razie nie tak chyba )
@la_nika jakie warunki nie były spełnione w opisanej przeze mnie sytuacji, skoro miałam czas na wystąpienie o ten zwrot?
@AGLOPRIMA2 @sklep_solpio z informacji w systemie wynika, że w tym konkretnym przypadku kupujący anulował zamówienie (g.13:02), po złożeniu wniosku o rabat (g. 12:12).
@la_nika a to dużo zmienia w tym przypadku 😉
@sklep_solpio napisał(a):
@la_nika a to dużo zmienia w tym przypadku 😉
Tak, faktycznie, jest to zasadnicza różnica.
Szkoda czasu...