Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
czy allegro zrezygnowało z mailami - "Zakończenie Kup Teraz" - nie przychodzą na maila a jeszcze niedawno przychodziły
skąd wiedzieć,że ogłoszenie się zakończyło ?
@28554207 <<pomagać>> klientom na forum też każdy może , raz trochę gorzej a raz jeszcze gorzej .
@Knowhere Wysyłaj z towarem klientom jakiś kuponik o wartości X% do wykorzystania w Twoim sklepie przy następnym zakupie z aktywacją poprzez wystawienie dobrych ocen a w komentarzu np nr z kuponu 😉
@ZibiK30 Czy Ty w ogóle przeczytałeś co napisałem w pierwszym poście?🤔
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Knowhere tak 🙂 Uważasz to za niezgodne z prawem czy coś w tym rodzaju? 🙂
@ZibiK30 Uważam, że nie przeczytałeś pierwszego posta i nie zrozumiałeś z czym i jaki problem techniczny mam.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Knowhere Bo ja myślałem o lepszym jego rozwiązaniu nie licząc na allegro i jej drugiej części 😉
@ZibiK30 Większy problem mam jednak z tą pierwszą częścią, niż z tą drugą.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
„Wysyłaj z towarem klientom jakiś kuponik o wartości X% do wykorzystania w Twoim sklepie przy następnym zakupie z aktywacją poprzez wystawienie dobrych ocen a w komentarzu np nr z kuponu 😉”
to co proponujesz, to zwykłe przekupstwo i prosta droga do totalnego zdewastowania wiarygodności komentarzy. Kompletny absurd.
@konto zamknięte Takie samo oszustwo jak niemal każda inna forma reklamy 😉 Dla mnie to zwykły i naturalny element systemu promocji i utrzymania kontaktu z klientem. Nikt nie zmusza a daje możliwości do korzyści przy zakupach 🙂 Niemal w każdym sklepie i większości form system kodów promocyjnych, kuponów istnieje odkąd powstał handel, tylko w rożnych formach 🙂
obniżka ceny w celu promocji też można nazwać oszustwem, bo dlaczego wcześniej była cena wyższa? 😉
@ZibiK30 proponowanie obniżki ceny za pozytywny komentarz, nazywasz promocją 🤔 Jesteś mistrzem marketingu.
@konto zamknięte Tak, zwykle formy kuponów promocyjnych, kodów są jakąś kampanią mającą swoje cele, mają regulaminy w których są opisane warunki korzystania z nich oraz warunki jakie trzeba spełnić aby z nich skorzystać. Często jest to "namawianie czy przekupstwo" jak to nazywasz, aby wyrazić zgody na otrzymywanie reklam innych informacji handlowych sprzedawcy. Są również warunki kolejnych zakupów które trzeba dokonać, aż po wypełnianie ankiet itd.
Rozumiem wasze oburzenie, bo napisałem wprost co i za co a nie podałem całej otoczki. Strach w oczach oczywiście się pojawia u sprzedawców, którzy często otrzymują negatywne oceny i opinie. Raczej u takich mogłoby to być pogrążeniem się tylko.
Jeśli min 99% kupujących jest zadowolonych, to nie widzę problemu aby ich zachęcić poprzez "promocję" do wyrażenia tego i wystawienia ocen za zakup. Każda strona coś otrzymuje i jest zadowolona.
Jak oglądałem niektórych sprzedawców to jestem pewien że w jakiś sposób wpływają na klienta aby ten wystawiał ocenę, bo trudno wytłumaczyć dziennie po kilkanaście czy kilkadziesiąt pozytywnych ocen. A u innych jedna na parę dni lub rzadziej.
@ZibiK30 zdajesz sobie sprawę z tego, że sprzedawca mający niską jakość sprzedaży wprowadzając taki kupon, niewielkim kosztem poprawi swoją jakość, a ci którzy ciężko pracują, starają się żeby klienci byli zadowoleni zostaną z ręką w nocniku. Twoja propozycja jest tak absurdalna, że aż śmieszna.
PS. wejdź w zakladkę „Zgłoś swój pomysł” i opisz tą propozycję dokładnie. Ciekawa jestem co będzie miało do powiedzenia na ten temat Allegro. 😁
@konto zamknięte Nie jest w moim interesie jeśli chodzi o zgłaszanie pomysłu, ani nie ma on wiele wspólnego z allegro poza wpłynięciem na wystawienie oceny przez zadowolonego klienta. Piszę o prowadzeniu firmy, która istnieje bez względu na to czy jest allegro czy go nie ma. 😉 Mam wrażenie, że nie masz i wielu tu sprzedawców nie ma żadnej praktyki w handlu stacjonarnym i bezpośrednim kontaktem z klientem 😉
Co oznacza dla Ciebie "a ci którzy ciężko pracują, starają się żeby klienci byli zadowoleni" ?
Oczywiście, ze zdaję sobie sprawę jak wpływa kontakt z klientem na jego zadowolenie, znam wiele skutecznych sposobów, aby klient był zadowolony poza samym zakupem i aby to zadowolenie wyraził, aby chciał o tej firmie mówić, chwalić się, wracać tam kupować lub po kolejne usługi czy też mówić znajomym, że warto tam kupić. 🙂
Wiele razy to pisałem i podkreślałem, wszystko kwestią prowadzonej polityki firmy. Im bardziej się firma ogranicza do samej sprzedaży i "spadaj" tym mniej można oczekiwać od klienta, często taki klient kupuje kolejną tą samą rzecz u innego sprzedawcy, bo taka firma dla niego jest jak codzienna pogoda o której już po kilku dniach nie pamięta.
Jeśli ktoś, kto prowadzi firmę, uważa, ze jak sprzeda komuś dobry towar, dobrze go zapakuje i wyśle, grzecznie odpisze na jego pytania i uważa się tym samym za świetną firmę. To przepraszam, ale to są tylko podstawowe funkcje działania aby prowadzić firmę a nie ją rozwijać. To firma, aby się z niej tylko utrzymać i nie zbankrutować.Takie firmy, są, istnieją i będą sobie istniały raz lepiej a raz gorzej ale w miejscu 😉
Klient nie kupuje z myślą o strachu, ze zostanie oszukany lub źle obsłużony a jest wniebowzięty gdy wszystko pójdzie bez problemów. Klient po prostu tego oczekuje bo tak powinno to wyglądać.
Dla uproszczenia opiszę Ci jak to się ma do wystawianych ocen względem kupujących:
Klient niezadowolony:
Wystawi niemal zawsze ocenę i negatywną lub nie najwyższą aby to wyrazić, bo w jego odczuciu nie było tak jak oczekiwał i powinno być
Klient niewystawiający ocen:
Nie wystawia ocen, bo nie czuje się w obowiązku ponieważ cały zakup został przeprowadzony zgodnie z jego oczekiwaniami, nie ma zastrzeżeń a nie było jego zamiarem kupować aby to oceniać. Czas to pieniądz a za jego stratę czasu nikt mu nie zapłaci.
Klient wystawiający pozytywną ocenę:
To klient, który został obsłużony zgodnie z jego oczekiwaniami a który dodatkowo został pozytywnie zaskoczony tą sprzedażą. Np. ktoś do niego zadzwonił po sprzedaży i zapytał czy wszystko jest ok, dostał jakiś gratis wraz z towarem. I każda inna rzecz, która go pozytywnie zaskoczyła będąca czymkolwiek ponad tym czego oczekiwał przy zakupie.
Wyobrażasz sobie to? Chodzisz pewnie do fryzjerów, kosmetyczek itp. to powinnaś wiedzieć, że u jednych jest lepiej u innych gorzej i jak wpływa dobra atmosfera i kontakt z klientem. Każda usługa może być taka sama, ale ten dobry kontakt lub coś extra (np masaż w fotelu masującym czekając na swoją kolejkę) pozwala Ci zdecydować gdzie chcesz iść 😉
@ZibiK30 wspomniałeś kiedyś, że dużo zakupów robisz na Allegro, czy ty naprawdę chciałbyś po każdym zakupie wymieniać ze sprzedawcą uprzejmości przez telefon? Albo wyobraź sobie, że jesteś sprzedawcą i musisz codziennie obdzwonić 20-30 klientów. Ciekawe czy miałbyś czas na wysłanie zamówień do następnych klientów.
Tak, tak kupony za "odpowiedni' komentarz, będę czekał z oceną(odpowiednią) na odpowiedni kupon(może być w wysokości zakupu)🤣 Podoba mi się pomysł.
@konto zamknięte Tak, tylko dużo to mocno powiedziane 😉 ale kupuje coś co jakiś czas i 1 na 15 robi na mnie właśnie to wrażenie, które wzbudza we mnie poczucie odwdzięczenia się, podziękowania, które jest najprostsze w postacie miłego komentarza i 5cio gwiazdkowej oceny 🙂 Do pozostałych nie czuje poczucia robienia czegokolwiek.
Nie jestem też wredny aby komuś zaniżać ocenę bo przesyłka się spóźniła a mi nic się przez to nie stało i zawsze jestem gotowy wysłuchać szczerego wytłumaczenia się sprzedawcy jak coś jest nie tak 🙂
"Albo wyobraź sobie, że jesteś sprzedawcą i musisz codziennie obdzwonić 20-30 klientów. "
Wiele rzeczy robiłem i wdrażałem w firmie a przynosiło to zdumiewające efekty 🙂 Nikt Ci nie każe dzwonić do każdego klienta, jest mnóstwo innych sposobów, jeszcze jak ktoś ma chęci, jednak z tego co piszesz, to tak dobrze biznes się kręci, ze nie ma czasu na takie rzeczy 😉 Zobacz też, ze każda większa firma ma prężnie działający dział marketingowy.
Zrób sobie takie doświadczenie. Np. wybierz z przyszłych klientów losowo 30 osób a następnie 30 innych, podziel ich na 2 bazy "A" i "B" i do "A" wysyłaj mms-em zdjęcie spakowanej paczki lub towar w paczcie do spakowania z informacją typu "Państwa paczka czeka u nas już na wysyłkę :)". Po dostarczeniu napiszcie drugiego smsa że "dziękujecie za zakup i macie nadzieje, ze wszystko doszło w całości i są zadowoleni :)". Następnie w każde większe święto wyślijcie życzenia od firmy, ale bez żadnych ofert handlowych itp.
Zobacz tak po ponad pół roku ilu klientów z bazy "A" wystawiło ocenę lub się odezwało, kupiło coś ponownie, wysłało klienta. Porównaj z bazą "B" z którą nic nie robiłaś. 😉
@ZibiK30 nie musisz uczyć mnie marketingu, ja ze swojej strony mogę tylko podpowiedzieć, żebyś nie porównywał e-commerce do handlu stacjonarnego.
@konto zamknięte Wydaje mi się że to jest właśnie duży problem sprzedawców internetowych, uważają, ze to inna sprzedaż w stosunku do klienta 🙂 Stąd potem więcej problemów niektóre mają niż warta jest ta cała sprzedaż 😉
W sklepie stacjonarnym czy po drugiej stronie komputera to ten sam sprzedawca i klient 🙂
@_HolaOla_ Dlaczego mój wątek został przyklejony do jakiegoś innego, który jest na inny temat (niby też powiadomienia, ale jednak inne)?
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Knowhere żeby wyjaśnić dlaczego te powiadomienia do Ciebie nie przychodzą potrzebuję numer oferty i numer zamówienia, do którego nie otrzymałeś przypomnienia o wystawieniu oceny. Czy mogę Cię poprosić o te dane? 🙂